BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.25.2016 z dnia 14.04.2016 r.
STANOWISKO: PODINSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za realizowanie zadań z zakresu: bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego, przygotowania struktury administracyjnej powiatu do reagowania w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej, współpracy z administracją rządową, samorządową, społecznymi organizacjami ratowniczymi oraz kwalifikacji wojskowej, w szczególności:
- Obsługę administracyjną zespołu zarządzania kryzysowego;
- Udział w zapewnieniu całodobowego przepływu informacji na potrzeby bezpieczeństwa
i zarządzania kryzysowego; - Udział w realizacji zadań planowania cywilnego;
- Obsługę administracyjną spraw z zakresu nadzoru starosty nad powiatowymi służbami;
- Utrzymywanie współpracy ze służbami, inspekcjami i strażami szczebla powiatowego wynikającej z realizacji zadań bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego;
- Utrzymywanie współpracy z instytucjami rządowymi, samorządowymi i pozarządowymi, wynikającej z realizacji zadań bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego;
- Realizację budżetu powiatu z części dotyczącej powiatowych służb, inspekcji i straży;
- Prowadzenie wydziałowej ewidencji wyposażenia i sprzętu, w tym przeznaczonego do działań w sytuacjach kryzysowych;
- Udział w realizacji zadań wykonywanych przez wydział w zakresie spraw obronnych;
- Udział w realizacji zadań związanych z kwalifikacją wojskową;
- Koordynację archiwizacji dokumentacji wydziału.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Możliwa praca w weekendy oraz częste wyjazdy.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe;
- Dobra znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustaw: o samorządzie powiatowym, o zarządzaniu kryzysowym, o Policji, o Państwowej Straży Pożarnej, o ochronie przeciwpożarowej, o powszechnym obowiązku obrony RP;
- Znajomość procedur finansowania powiatowych służb, inspekcji i straży z budżetu powiatu;
- Znajomość procedur realizacji zamówień publicznych;
- Biegła obsługa komputera (znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Word-a i Excel-a);
- Prawo jazdy kat. B;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na podobnym stanowisku;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- Wysoka kultura osobista;
- Odporność na stres;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej;
- Znajomość zasad archiwizacji.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 25.04.2016 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowskidata wytworzenia: 2016-04-14
- opublikował: Agata Poprawadata publikacji: 2016-04-14 11:25