BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
 - www.powiat.poznan.pl
 - Fotokod z linkiem do tej strony
 - Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
 - Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
 
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2025
 - Archiwum - 2024
 - Archiwum - 2023
 - Archiwum - 2022
 - Archiwum - 2021
 - Archiwum - 2020
 - Archiwum - 2019
 - Archiwum - 2018
 - Archiwum - 2017
 - Archiwum - 2016
 
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.15.2017 z dnia 18.05.2017 r.
STANOWISKO: MŁODSZY REFERENT
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ DRÓG I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Zatwierdzanie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych;
 - Przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu;
 - Przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
 - Opiniowanie projektów organizacji ruchu na publicznych drogach krajowych i wojewódzkich w zakresie skrzyżowania z drogami powiatowymi i gminnymi;
 - Wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny;
 - Opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych;
 - Uzgadnianie wykorzystania w sposób szczególny dróg publicznych powiatowych i gminnych;
 - Opiniowanie projektów realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
 - Współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w Poznaniu;
 - Współpraca z innymi instytucjami w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
 
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Dróg i Gospodarki Przestrzennej.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu; częste wyjazdy służbowe na terenie powiatu poznańskiego.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie średnie;
 - Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym;
 - Dobra znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r.
w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.); - Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office;
 - Prawo jazdy kategorii B;
 - Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
 - Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
 - Nieposzlakowana opinia;
 - Obywatelstwo polskie.
 
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, po kierunkach: budownictwo, transport;
 - Studia podyplomowe w zakresie zarządzania ruchem;
 - Doświadczenie w pracy, w tym w zakresie inżynierii ruchu, administracji publicznej;
 - Znajomość przepisów ustawy: o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego;
 - Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r.
w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017r. poz. 784); - Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016 poz. 124);
 - Bardzo dobra organizacja pracy;
 - Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
 - Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej.
 
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV;
 - List motywacyjny;
 - Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
 - Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
 - Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
 - Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 31.05.2017 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treść Bernard Raczkowski
 - Data wytworzenia 2017-05-18
 - Opublikował Agata Poprawa
 - Data publikacji 2017-05-18 14:30
 








