BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.1.2018 z dnia 9.01.2018r.
STANOWISKO: PODINSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI
REFERAT REGULACJI PRAWNYCH
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanów prawnych nieruchomości zasobu Skarbu Państwa i Powiatu Poznańskiego wraz z postępowaniem wieczystoksięgowym;
- Prowadzenie z urzędu postępowań administracyjnych dotyczących przejmowania mienia na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz przepisów wprowadzających ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym;
- Pozyskiwanie, gromadzenie i opracowywanie niezbędnych dokumentów w prowadzonych postępowaniach wieczystoksięgowych, prowadzenie spraw dotyczących rozliczania obszaru ksiąg wieczystych również dawnych tomowych, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami dotyczących tłumaczenia ksiąg z języka obcego oraz rozliczania obszarów ksiąg wieczystych Skarbu Państwa;
- Badanie ksiąg wieczystych i praca na dokumentach geodezyjnych (mapy, matrykuły, wypisy i wyrysy, wyciągi z wykazu zmian gruntowych, księgi parcel);
- Prowadzenie korespondencji merytorycznej z Wojewodą Wielkopolskim, Marszałkiem Województwa Wielkopolskiego oraz Wójtami i Burmistrzami Gmin Powiatu Poznańskiego dotyczącej procesu nabycia z mocy prawa nieruchomości Skarbu Państwa położnych na terenie Powiatu Poznańskiego;
- Wydawanie zaświadczeń, postanowień oraz decyzji administracyjnych;
- Opracowywanie elektronicznej bazy danych w programie EGB SiGMA dedykowanym do ewidencji zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Poznańskiego;
- Prowadzenie spraw dotyczących postępowań przed Wojewodą Wielkopolskim dot. przejścia nieruchomości na własność Polskich Kolei Państwowych na podstawie art. 34, art. 35 ustawy o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego „Polskie Koleje Państwowe”;
- Udzielanie odpowiedzi osobom fizycznym w sprawach nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Poznańskiego.
- Zależność służbowa: Kierownik Referatu Regulacji Prawnych.
- Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
- Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-832 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe;
- Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2016.2147 ze zm.) w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego (Dział I i II), o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. 2011460), o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. 2017.1007), kodeks cywilny w zakresie prawa rzeczowego (Dz. U. 2017.459), kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących wydawania zaświadczeń (Dz. U. 2017.1257), o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 2017.700 ze zm.), przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 1997.121.770 ze zm.), przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. 1998.133.872 ze zm.), przepisy wprowadzające ostawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990.32.191 ze zm.);
- Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel);
- Komunikatywność;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Wysoka kultura osobista w obsłudze klienta zewnętrznego;
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe, praktyka zawodowa lub staż absolwencki w administracji publicznej;
- Umiejętność badania ksiąg wieczystych dawnych – tomowych i prowadzonych w systemie CIKW.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV;
- List motywacyjny;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 19.01.2018 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty. Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowskidata wytworzenia: 2018-01-09
- opublikował: Agata Poprawadata publikacji: 2018-01-09 13:42