BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.1.2018 z dnia 9.01.2018r.

 

STANOWISKO: PODINSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI

REFERAT REGULACJI PRAWNYCH

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanów prawnych nieruchomości zasobu Skarbu Państwa i Powiatu Poznańskiego wraz z postępowaniem wieczystoksięgowym;
  2. Prowadzenie z urzędu postępowań administracyjnych dotyczących przejmowania mienia na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o Krajowym Rejestrze Sądowym oraz przepisów wprowadzających ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym;
  3. Pozyskiwanie, gromadzenie i opracowywanie niezbędnych dokumentów w prowadzonych postępowaniach wieczystoksięgowych, prowadzenie spraw dotyczących rozliczania obszaru ksiąg wieczystych również dawnych tomowych, sporządzanie umów z wybranymi wykonawcami dotyczących tłumaczenia ksiąg z języka obcego oraz rozliczania obszarów ksiąg wieczystych Skarbu Państwa;
  4. Badanie ksiąg wieczystych i praca na dokumentach geodezyjnych (mapy, matrykuły, wypisy i wyrysy, wyciągi z wykazu zmian gruntowych, księgi parcel);
  5. Prowadzenie korespondencji merytorycznej z Wojewodą Wielkopolskim, Marszałkiem Województwa Wielkopolskiego oraz Wójtami i Burmistrzami Gmin Powiatu Poznańskiego dotyczącej procesu nabycia z mocy prawa nieruchomości Skarbu Państwa położnych na terenie Powiatu Poznańskiego;
  6. Wydawanie zaświadczeń, postanowień oraz decyzji administracyjnych;
  7. Opracowywanie elektronicznej bazy danych w programie EGB SiGMA dedykowanym do ewidencji zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Poznańskiego;
  8. Prowadzenie spraw dotyczących postępowań przed Wojewodą Wielkopolskim dot. przejścia nieruchomości na własność Polskich Kolei Państwowych na podstawie art. 34, art. 35 ustawy o komercjalizacji, restrukturyzacji i prywatyzacji przedsiębiorstwa państwowego „Polskie Koleje Państwowe”;
  9. Udzielanie odpowiedzi osobom fizycznym w sprawach nieruchomości Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Poznańskiego.
  10. Zależność służbowa: Kierownik Referatu Regulacji Prawnych.
  11. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
  12.  Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-832 Poznań.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2016.2147 ze zm.) w zakresie gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego (Dział I i II), o ujawnieniu w księgach wieczystych prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. 2011460), o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. 2017.1007), kodeks cywilny w zakresie prawa rzeczowego (Dz. U. 2017.459), kodeks postępowania administracyjnego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących wydawania zaświadczeń (Dz. U. 2017.1257), o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 2017.700 ze zm.), przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. 1997.121.770 ze zm.), przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. 1998.133.872 ze zm.), przepisy wprowadzające ostawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych (Dz. U. 1990.32.191 ze zm.);
  3. Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel);
  4. Komunikatywność;
  5. Umiejętność pracy w zespole;
  6. Wysoka kultura osobista w obsłudze klienta zewnętrznego;
  7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  8. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. Nieposzlakowana opinia;
  10. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Doświadczenie zawodowe, praktyka zawodowa lub staż absolwencki w administracji publicznej;
  2. Umiejętność badania ksiąg wieczystych dawnych – tomowych i prowadzonych w systemie CIKW.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia  29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 19.01.2018 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty. Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP  (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2018-01-09
  • opublikował: Agata Poprawa
    data publikacji: 2018-01-09 13:42

drukuj całą stronę

Banery