BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.37.2021 z dnia 09.11.2021 r.

STANOWISKO: PODINSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNY 

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  1. Prowadzenie ewidencji wyposażenia;
  2. Zamawianie pieczęci i pieczątek oraz prowadzenie ich ewidencji;
  3. Znakowanie przedmiotów podlegających ewidencji zgodnie z zapisami w księdze inwentarzowej;
  4. Przygotowanie stosownych dokumentów dotyczących: przyjęcia, przekazania i likwidacji wyposażenia;
  5. Prowadzenie procesu likwidacyjnego dla zużytego i zniszczonego sprzętu;
  6. Likwidowanie w oparciu o protokół komisji likwidacyjnej i dokonywanie stosownych zapisów w systemie OPTI-est;
  7. Prowadzenie spraw związanych z zamawianiem i wydawaniem artykułów biurowych;
  8. Prowadzenie biblioteki;
  9. Dokonywanie zakupów;
  10. Prowadzenie obsługi administracyjnej Wydziału Administracyjnego;
  11. Archiwizowanie dokumentów.

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracyjnego.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

5. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  3. Wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej;
  4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  5. Umiejętność dobrej organizacji pracy;
  6. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  7. Wysoka kultura osobista;
  8. Samodzielność, kreatywność;
  9. Umiejętność pracy w zespole;
  10. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  11. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  12. Nieposzlakowana opinia;
  13. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej.

 

WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
Ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 19.11.2021 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP  (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

 

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2021-11-09
  • opublikował: Agata Poprawa
    data publikacji: 2021-11-09 13:41

drukuj całą stronę

Banery