BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ

Oferta: WK. 210.12.2024 z 21.03.2024 r. 

STANOWISKO INSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WYDZIAŁ DRÓG i GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1.    Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1)    zatwierdzanie projektów organizacji ruchu na drogach powiatowych i gminnych, 
2)    przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,
3)    przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzymania znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwiękowej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
4)    opiniowanie projektów organizacji ruchu na publicznych drogach krajowych i wojewódzkich w zakresie skrzyżowania z drogami powiatowymi i gminnymi,
5)    opiniowanie geometrii drogi w projektach budowlanych,
6)    opiniowanie pojazdu miarodajnego wykorzystywanego do projektowania drogi,
7)    wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
8)    uzgadnianie wykorzystania w sposób szczególny dróg publicznych powiatowych i gminnych,
9)    opiniowanie projektów realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
10)    opiniowanie zaliczenia lub pozbawienia kategorii dróg publicznych,
11)    współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w Poznaniu,
12)    współpraca z innymi instytucjami w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego.

2.    Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Dróg i Gospodarki Przestrzennej 

3.    Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Częste wyjazdy służbowe na teren powiatu poznańskiego. 

4.    Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań. 

5.    Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1.    Wykształcenie wyższe.
2.    Minimum 3 lata stażu pracy.
3.    Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym.
4.    Dobra znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
5.    Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera – pakiet MS Office.
6.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
7.    Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
8.    Nieposzlakowana opinia.
9.    Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1.    Preferowane wykształcenie wyższe techniczne, kierunki: budownictwo, transport.
2.    Studia podyplomowe w zakresie inżynierii ruchu.
3.    Doświadczenie w pracy w: zakresie inżynierii ruchu, administracji publicznej.
4.    Znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego.
5.    Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 poz. 1729).
6.    Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1518).
7.    Prawo jazdy kategorii B.
8.    Bardzo dobra organizacja pracy.
9.    Umiejętność korzystania z przepisów prawa.
10.    Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej.

WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1.    CV,
2.    List motywacyjny,
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
4.    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5.    Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 19.04.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2024-03-21
  • opublikował: Katarzyna Kowalewska
    data publikacji: 2024-03-21 08:14

drukuj całą stronę

Banery