BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ

Oferta WK. 210.17.2024 z 22.04.2024 r.

STANOWISKO PODINSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WYDZIAŁ KADR I PŁAC

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1.    Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1)    Prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa,
2)    Sporządzenie umów o pracę, pism dotyczących warunków pracy, świadectw pracy itp.,
3)    Rozliczanie czasu pracy pracowników Starostwa,
4)    Planowanie wydatków osobowych do projektu budżetu powiatu,
5)    Sporządzanie sprawozdań statystycznych.

2.    Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Kadr i Płac

3.    Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Umowa o pracę na zastępstwo.

4.    Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

5.    Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1.    Wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi,
2.    Bardzo dobra znajomość kodeksu pracy i rozporządzeń wykonawczych,
3.    Bardzo dobra znajomość ustawy o pracownikach samorządowych i rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
4.    Znajomość programów kadrowych,
5.    Komunikatywność,
6.    Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.    Nieposzlakowana opinia,
8.    Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1.    Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
2.    Doświadczenie w administracji samorządowej,
3.    Znajomość programów ds. elektronicznego obiegu dokumentów.


WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1.    CV,
2.    List motywacyjny,
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne doświadczenie zawodowe,
4.    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5.    Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 6.05.2024 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Bernard Raczkowski
  • Data wytworzenia 2024-04-22
  • Opublikował Katarzyna Kowalewska
  • Data publikacji 2024-04-22 09:55

drukuj całą stronę

Banery