BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

 

UCHWAŁA Nr 883/2005

ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO

z dnia 14 lutego 2005r.

 

 

w sprawie: zlecenia Przedsiębiorcy Mirosławowi Lorkowi pełniącemu funkcję Inspektora Nadzoru wydzielenia z kosztorysu inwestorskiego i ślepego w zakresie wymiany instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu części dotyczącej pionów i tablic rozdzielczych wraz z aktualizacją cen na robociznę i materiałów.

 

 

Na podstawie art. 32 ust 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633 )

Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia co następuje:

 

§ 1. 1. Zleca się Przedsiębiorcy Mirosławowi Lorkowi pełniącemu funkcję Inspektora Nadzoru wydzielenia z kosztorysu inwestorskiego i ślepego w zakresie wymiany instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu części dotyczącej pionów i tablic rozdzielczych wraz z aktualizacją cen na robociznę i materiałów.

2. Zleceniobiorca za przedmiot zlecenia otrzyma wynagrodzenie w wysokości 610 zł brutto.

3. Zlecenie zostało udzielone Zleceniobiorcy z zastosowaniem z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

 

§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Kierownikowi Zespołu Inwestycji i Remontów.

 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Starosta - Jan Grabkowski

Wicestarosta -Marek Woźniak

Członek Zarządu - Tomasz Łubiński

 

Uzasadnienie:

Zgodnie z planem inwestycji  i remontów oraz z budżetem Powiatu Poznańskiego w roku 2004 w budynku przy ul. Słowackiego 8, będącego własnością Powiatu Poznańskiego wykonano I etap wymiany instalacji sanitarnej i elektrycznej (w szczególności wymieniono rozdzielnię główną). W roku 2005 planowane jest kontynuowanie robót w zakresie instalacji sanitarnej i elektrycznej w przedmiotowym budynku polegających na wymianie pionów i rozdzielni na poszczególnych kondygnacjach. W celu przeprowadzenia procedury przetargowej mającej na celu wyłonienie wykonawcy planowanego etapu robót niezbędne jest wydzielenie z podstawowego kosztorysu inwestorskiego i ślepego części dotyczącej wymiany pionów i tablic rozdzielczych.

Wykonanie w/w zadania powierza się Inspektorowi Nadzoru mgr inż. Mirosławowi Lorkowi os. WIchrowe Wzgórze 5/95, 61-673 Poznań.

Wynagrodzenie dla Wykonawcy z w/w tytułu wyniesie 610 zł brutto. Zlecenie zostanie zrealizowane ze środków zapisanych w budżecie (dział 700 rozdział 7005 § 4270 - zakup usług remontowych).

Zleceniodawca zleca wykonanie w/w usługi zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr, poz. 177 z późn. zm.).

 

Członek Zarządu

Tomasz Łubiński

 

  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2005-03-15 09:32
  • zmodyfikował: brak informacji
    ostatnia modyfikacja: 2009-01-28 13:19

Rejestr zmian

  • 28.01.09; korekta

« wstecz

Banery