BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 1148/2005
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 26 sierpnia 2005r.
w sprawie: unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na projekt, dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zwanego dalej "SEOD", wraz z niezbędną platformą systemową i bazodanową.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 142 z 2001 r., poz. 1592 ze zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633 ).
Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia:
§ 1. Unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na projekt, dostawę, instalację i kompleksowe wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów zwanego dalej "SEOD", wraz z niezbędną platformą systemową i bazodanową na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Jan Grabkowski
Wicestarosta - Marek Woźniak
Członkowie Zarządu:
- Ewa Dalc
- Tomasz Łubiński
Uzasadnienie:
W dniu 19 sierpnia 2005 r. wniesiono protest na zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę i wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w skrócie SEOD dotyczący wykazania przez oferentów, iż w okresie ostatnich 3 lat dokonali minimum 3 wdrożeń oferowanego SEOD w administracji publicznej w podobnym zakresie funkcjonalności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. Protestujący zarzucił zamawiającemu naruszenie zasad uczciwej konkurencji i eliminacje z udziału w postępowaniu większości działających na rynku podmiotów. Komisja przetargowa, w oparciu o orzecznictwo Zespołu Arbitrów Urzędu Zamówień Publicznych, uznała protest za zasadny.
Z uwagi na fakt, iż zapis art. 38 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych nie pozwala na modyfikację warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełnienia w trakcie toczącego się postępowania, postępowanie na dostawę i wdrożenie SEOD unieważnia się na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
Członek Zarządu
Tomasz Łubiński
Metryka
- opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskidata publikacji: 2005-09-05 14:05
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-04-18 14:16