BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.48.2013 z dnia 13.06.2013 r.
STANOWISKO: inspektor
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ AUDYTU I KONTROLI
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
- Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
- Przeprowadzanie kontroli, w szczególności kontroli finansowych;
- Sporządzanie protokołów z przeprowadzonych kontroli.
- Przygotowywanie wniosków pokontrolnych.
- Kontrola realizacji wniosków pokontrolnych.
- Opracowywanie planu kontroli.
- Sporządzanie sprawozdania z realizacji planu kontroli.
- Opracowywanie programów kontroli.
- Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontrolnymi.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Audytu i Kontroli
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. Przeprowadzanie kontroli w jednostkach.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe;
- Znajomość ustaw o: rachunkowości, finansach publicznych, samorządzie powiatowym i przepisów wykonawczych do ustaw.
- Umiejętność redagowania tekstów;
- Zdolności analityczne;
- Umiejętność obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office);
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia;
- Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Preferowane doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości, przeprowadzania kontroli;
- Doświadczenie w administracji publicznej;
- Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- Komunikatywność;
- Odporność na stres;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Zdolności interpersonalne;
- Wysoka kultura osobista.
- Posiadanie prawa jazdy kat. B.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV,
- List motywacyjny,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
- Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 28.06.2013 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowskidata wytworzenia: 2013-06-13
- opublikował: Bernard Raczkowskidata publikacji: 2013-06-13 13:47
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2013-06-14 07:43
Rejestr zmian
- zmieniono 2013-06-13 13:50 przez Raczkowski Bernard
- zmieniono 2013-06-14 07:43 przez Administrator Systemu: korekta