BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
Ścieżka nawigacyjna
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta WK. 210.32.2025 z 10.07.2025 r.
STANOWISKO PODINSPEKTOR
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WYDZIAŁ BUDŻETU
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Prowadzenie rachunkowości budżetu Powiatu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
2) Opracowywanie i sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej, przygotowywanie projektu sprawozdania z wykonania budżetu oraz oceny realizacji wykorzystania środków finansowych,
3) Przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
4) Kontrola wykonania planów finansowych jednostek podległych Powiatowi,
5) Dokonywanie analiz wykonania budżetu i planów finansowych jednostek podległych Powiatowi.
2. Zależność służbowa: Zastępca Skarbnika Powiatu, Dyrektor Wydziału Budżetu
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
5. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.
Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1. Wykształcenie wyższe, albo średnie i 3 lata stażu pracy (staż pracy niezbędny w przypadku wykształcenia średniego),
2. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych,
3. Znajomość klasyfikacji budżetowej,
4. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. Nieposzlakowana opinia,
8. Obywatelstwo polskie.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1. Staż pracy w administracji publicznej,
2. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z księgowością jednostek samorządu terytorialnego,
3. Wiedza z zakresu sprawozdawczości budżetowej i obsługi programu Besti@,
4. Doświadczenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
5. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
6. Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność
WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1. CV,
2. List motywacyjny,
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (w przypadku wykształcenia wyższego) oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (w przypadku wykształcenia średniego),
4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 21.07.2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP oraz poprzez adres do doręczeń elektronicznych (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treść Bernard Raczkowski
- Data wytworzenia 2025-07-10
- Opublikował Katarzyna Kowalewska
- Data publikacji 2025-07-10 10:55
- Ostatnio zmodyfikował Katarzyna Kowalewska
- Ostatnia modyfikacja 2025-07-10 12:23
Rejestr zmian
- zmieniono 2025-07-10 12:23 przez Katarzyna Kowalewska : korekta