BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
Ścieżka nawigacyjna
- Uchwały
zarządu powiatu - Sprawozdania
z pracy zarządu - Raport Zarządu Powiatu w Poznaniu o stanie Powiatu Poznańskiego
- Miejscowe plany zagospodarowania terenu
Treść strony
UCHWAŁA Nr 26/2006
ZARZĄDU POWIATU POZNAŃSKIEGO
z dnia 11 grudnia 2006r.
w sprawie: Unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej dla potrzeb Powiatu Poznańskiego.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1592 ze zm.) oraz § 21 ust. 1 Regulaminu Pracy Zarządu Powiatu Poznańskiego stanowiącego załącznik nr 6 do Statutu Powiatu Poznańskiego (Dz. Urz. Woj. Wielk. Nr 30, poz. 633 ) Zarząd Powiatu Poznańskiego postanawia:
§ 1. Unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej dla potrzeb Powiatu Poznańskiego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Dyrektorowi Wydziału Administracyjnego.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Starosta - Jan Grabkowski
Wicestarosta – Tomasz Łubiński
Członkowie Zarządu:
- Ewa Dalc
- Janusz Napierała
Uzasadnienie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie
i dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej dla potrzeb Powiatu Poznańskiego złożono 2 oferty:
Nr oferty |
Nazwa |
Cena brutto |
1 |
TABAL sp.j |
1.588.145,00 |
2 |
UTAL sp. z o.o |
1.429.047,00 |
Oferta nr 2 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ została złożona niezgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta cenowa nie obejmuje pozycji "Pozostałe tablice" w ilości 3000 sztuk.
Zamawiający na realizacje zadania w okresie 12 miesięcy zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 1.538.969,00 zł brutto. Cena prawidłowo złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania.
Komisja przetargowa wnioskuje o unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Przewodniczący komisji przetargowej.
Aleksandra Waszak
Wicestarosta Poznański
Tomasz Łubiński
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2007-01-08 10:13
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2010-05-11 12:54