BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
 - www.powiat.poznan.pl
 - Fotokod z linkiem do tej strony
 - Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
 - Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
 
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik 
Powiatu - Sekretarz 
Powiatu - Rzecznik 
prasowy - Regulamin organizacyjny
 - Biuro rzeczy znalezionych
 - Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
 - Kontrola 
i audyt - Wydziały 
i stanowiska samodzielne 
Treść strony
BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Joanna Rządkowska-Jurga
tel. 61 8410-686
e-mail: joanna.rzadkowska-jurga@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 103C
Zastępca Dyrektora Wydziału
Magdalena Zajączek
tel. 61 8410-790
e-mail: magdalena.zajaczek@powiat.poznan.pl
I piętro, pok. 103A
Pracownicy Wydziału:
tel. 61 8410-794
tel. 61 8410-774
tel. 61 8410-755
I piętro, pok. 103A
e-mail: zp@powiat.poznan.pl
Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:
- przygotowywaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych przez Powiat, Skarb Państwa i Starostwo, w oparciu o wnioski złożone przez wydziały i stanowiska samodzielne,
 - prowadzeniem rejestru postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz rejestru odwołań,
 - opracowywaniem planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
 - przygotowywaniem sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.
 
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treść Joanna Rządkowska
 - Data wytworzenia 2009-03-09
 - Opublikował Rządkowska - Jurga Joanna
 - Data publikacji 2009-03-04 14:59
 - Ostatnio zmodyfikował Pieczyński Maciej
 - Ostatnia modyfikacja 2023-08-22 14:29
 
Rejestr zmian
- 15.07.09; korekta
 - 26.08.09; korekta
 - 03.12.09 korekta numerów tel.
 - 01.02.10; aktualizacja informacji
 - 12.04.10; korekta
 - 28.10.10; aktualizacja danych osobowych
 - 07.03.2011; kontrola danych
 - 29.04.2011r.; kontrola danych
 - zmieniono 2011-05-20 08:56 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
 - zmieniono 2011-05-20 13:11 przez Administrator Systemu
 - zmieniono 2011-09-06 08:32 przez Rządkowska - Jurga Joanna
 - zmieniono 2012-04-18 07:49 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2012-04-18 07:56 przez Rządkowska - Jurga Joanna: aktualizacja danych
 - zmieniono 2012-06-12 11:02 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2012-07-26 11:52 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2012-08-28 11:36 przez Eryńska Natalia: Przegląd treści
 - zmieniono 2012-09-24 15:41 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2012-11-27 13:48 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2013-01-29 11:41 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2013-02-26 14:49 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2013-03-11 15:07 przez Eryńska Natalia
 - zmieniono 2013-03-11 15:09 przez Eryńska Natalia
 - zmieniono 2013-03-11 15:17 przez Eryńska Natalia
 - zmieniono 2013-03-11 15:27 przez Eryńska Natalia
 - zmieniono 2013-05-31 10:41 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2013-06-26 08:32 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
 - zmieniono 2013-06-26 08:33 przez Magdalena Krygier
 - zmieniono 2013-10-22 12:59 przez Eryńska Natalia
 - zmieniono 2013-10-22 13:01 przez Eryńska Natalia
 - zmieniono 2013-10-22 13:03 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2014-02-26 11:09 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2014-03-27 09:50 przez Eryńska Natalia
 - zmieniono 2014-03-27 09:51 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych.
 - zmieniono 2014-04-29 09:53 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2014-05-28 14:14 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2014-07-24 10:40 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2014-08-28 15:05 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2014-09-30 12:44 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2014-11-14 10:54 przez Administrator Systemu: korekta
 - zmieniono 2014-11-28 14:00 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2015-01-27 09:04 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2015-02-26 14:22 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2015-04-10 11:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
 - zmieniono 2015-04-10 11:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
 - zmieniono 2015-04-10 11:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
 - zmieniono 2015-07-07 12:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
 - zmieniono 2015-07-07 12:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
 - zmieniono 2016-01-28 10:08 przez Eryńska Natalia
 - zmieniono 2016-01-28 10:09 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2016-10-12 14:03 przez Eryńska Natalia: Kontrola danych
 - zmieniono 2017-03-06 15:24 przez Eryńska Natalia: kontrola danych
 - zmieniono 2017-03-09 09:39 przez Zamówienia Publiczne
 - zmieniono 2017-03-09 09:41 przez Zamówienia Publiczne
 - zmieniono 2017-07-19 11:26 przez Zamówienia Publiczne: kontrola danych
 - zmieniono 2017-10-20 09:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
 - zmieniono 2017-10-20 09:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
 - zmieniono 2017-10-20 09:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
 - zmieniono 2017-11-08 09:50 przez ZP- zamówienia publiczne: kontrola danych
 - zmieniono 2018-02-01 10:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
 - zmieniono 2018-05-24 14:34 przez ZP- zamówienia publiczne: kontrola danych
 - zmieniono 2018-10-11 14:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
 - zmieniono 2019-02-28 14:30 przez ZP- zamówienia publiczne: kontrola danych
 - zmieniono 2019-11-19 13:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
 - zmieniono 2019-11-26 14:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
 - zmieniono 2020-01-10 13:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
 - zmieniono 2020-01-22 10:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
 - zmieniono 2020-10-26 09:47 przez Agata Poleska : aktualizacja
 - zmieniono 2020-10-27 08:15 przez Agata Poleska
 - zmieniono 2021-02-25 12:14 przez Agata Poleska
 - zmieniono 2021-03-17 14:32 przez Pieczyński Maciej: korekta
 - zmieniono 2021-08-12 12:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
 - zmieniono 2021-08-12 12:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
 - zmieniono 2022-01-21 14:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
 - zmieniono 2022-02-09 14:30 przez ZP- zamówienia publiczne: Kontrola danych
 - zmieniono 2023-08-22 13:30 przez Pieczyński Maciej: korekta treści
 - zmieniono 2023-08-22 13:54 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
 - zmieniono 2023-08-22 14:29 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
 








