BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Nawigacja:

Banery

Treść strony

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek: 9:30 - 16:30
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
poza niżej wymienionymi wydziałami:

 

Wydział Administracji Architektoniczno - Budowlanej
ul. Jackowskiego 18
poniedziałek: 9:30 - 16:30
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
Inspektorzy Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej
ul. Jackowskiego 18

poniedziałek - piątek:  11:00 - 13:00
Informacja telefoniczna:
poniedziałek - piątek13:00 - 15:00

Tel. sekretariat: 61 8410-504,
61 8410-550

 

Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
 ul. Słowackiego 8
 Przyjmowanie wniosków: poniedziałek:     7:30 - 16:30
wtorek - piątek: 7:30 - 14:30
 Punkt Potwierdzania Uprawnień Osób
 Niepełnosprawnych
:
poniedziałek:     7:30 - 16:30
wtorek - piątek: 7:30 - 14:30
 Informacja telefoniczna: poniedziałek - piątek:      7:30 - 14:30
 Wydawanie orzeczeń: poniedziałek:     7:30 - 16:30
wtorek - piątek: 7:30 - 14:30

 

 Wydział Komunikacji
 i Transportu
        Numery telefonów

  Rejestracja pojazdów:

Informacje w sprawach ogólnych:
61 8410-747, 61 8410-748

Informacje w sprawie odbioru dowodów rejestracyjnych nowych i zatrzymanych:
61 8410-607

 Prawa Jazdy:

Informacje w sprawach ogólnych:
61 8410-600, 61 8410-604

Informacje w sprawach odbioru praw jazdy:
61 8410-600, 61 8410-604

Informacja w sprawie zatrzymanych praw jazdy:
61 8410-605, 61 8410-735

 Działalność gospodarcza:

Informacja w sprawach SKP, OSK: 61 2228-974

Informacja w sprawach działalności gospodarczej
w zakresie przewozów drogowych:
61 8410-608, 61 8410-727

 


Kasa Starostwa: poniedziałek: 9:00 - 16:30 pozostałe dni: 8:00 - 15:00
(można płacić kartą, należy jednak zgłosić ten fakt przed transakcją)


 

Filie Wydziału Komunikacji i Transportu

1. Pobiedziska
    adres:
ul. Kościuszki 4,
    62-010 Pobiedziska

   tel.: 61 897-71-71
   poniedziałek: 9.00-16.30, wtorek-piątek: 8.00-15.00

2. Stęszew
    adres:
ul. Poznańska 20,
    62-060 Stęszew

  tel.: 61 813-00-77, 813-00-14
  poniedziałek: 9.00-16.30, wtorek-piątek 8.00-15.00

3. Swarzędz
    adres: ul. Poznańska 25,
    62-020 Swarzędz

  tel.: 61 651-12-65, 651-12-66 lub 67
  poniedziałek: 9.00-16.30, wtorek-piątek:  8.00-15.00

4. Tarnowo Podgórne
   
adres: ul. Poznańska 96,
    62-080 Tarnowo Podgórne

  tel.: 61 895-92-41
  poniedziałek: 9.30-16.30, wtorek-piątek:  8.00-15.00


5. Czerwonak
   adres: ul. Gdyńska 53
    

  poniedziałek: 9.30-16.30, wtorek-piątek:  8.00-15.00

   
      

 Starosta Poznański
przyjmuje w sprawie skarg i wniosków
w poniedziałki w godzinach od 13:00 do 16:00

Prosimy o wcześniejsze, telefoniczne uzgodnienie terminu pod numerem telefonu:  
61 8410-501, 8410-502

Po godzinach pracy Starostwa, przyjęcia skarg i wniosków odbywają się w poniedziałki,
w godzinach 17-17.30 przez Sekretarza Powiatu, a w razie jego nieobecności przez wskazanego przez Starostę, Członka Zarządu Powiatu.

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Doliński
    data wytworzenia: 07.09.2007
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2007-09-07 11:30
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2019-11-07 08:39

Rejestr zmian

  • 14.11.07; ujednolicenie stron
  • 16.06.08; zmiana treści (aktualizacja KT - telefony)
  • 18.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 25.08.08; dodanie numerów telefonu KT
  • 26.08.08; korekta
  • 02.02.09; zmiana godzin urzędowania Wydziału KT
  • 12.03.09; zmiana godzin urzędowania Wydziału PZ
  • 26.05.09; korekta
  • 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
  • 31.12.09; zmiana godzin urzędowania PZ
  • 30.09.10; korekta
  • 02.02.11; aktualizacja treści
  • 10.03.11; aktualizacja treści
  • zmieniono 2011-05-26 14:32 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2011-08-29 09:51 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści
  • zmieniono 2013-01-02 08:09 przez Administrator Systemu: zmiana godzin urzędowania Wydziału PZ
  • zmieniono 2013-01-02 08:37 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-02-11 09:42 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2013-06-14 13:16 przez Magdalena Krygier: korekta
  • zmieniono 2013-06-14 13:18 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-06-14 13:24 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-08-27 12:04 przez Administrator Systemu: informacja o zmianie godz. pracy PZ
  • zmieniono 2013-10-01 07:59 przez Magdalena Krygier: aktualizacja
  • zmieniono 2013-10-07 14:50 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-10-09 08:30 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2013-10-09 08:38 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-10-11 11:18 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
  • zmieniono 2014-06-06 12:02 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-06-06 12:23 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-06-06 13:05 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-07-15 10:10 przez Administrator Systemu: aktualizacja numrów telefonów wydziału KT
  • zmieniono 2014-09-03 10:16 przez Administrator Systemu: zmiana prezentacji danych
  • zmieniono 2014-12-22 12:10 przez Administrator Systemu: aktualizacja godzin pracy PZ
  • zmieniono 2015-05-15 10:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-05-27 13:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-05-27 14:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-06-19 12:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-06-19 12:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-06-19 12:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-06-24 08:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja Wydziału KT
  • zmieniono 2015-08-24 13:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-08-24 13:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-30 10:35 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2015-11-04 10:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-12-09 09:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-12-11 09:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: komunikat PZ w sprawie zmiany godzin pracy Zespołu
  • zmieniono 2015-12-14 09:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-01-05 09:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-01-05 09:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-01-05 09:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-01-12 10:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-01-14 13:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-01-19 08:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-02-25 11:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-02-25 11:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-02-25 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-02-25 11:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-02-25 11:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-05-05 10:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: zmiana godzin pracy Wydziału AB
  • zmieniono 2016-05-05 10:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-05-05 10:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-05-17 07:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-05-27 14:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-06-30 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-06-30 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-06-30 14:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-07-01 11:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-11-03 08:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-11-03 08:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-11-03 08:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-11-04 08:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-12-06 14:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-12-28 08:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-01-04 08:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-01-04 08:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-01-17 11:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-06-07 08:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-06-07 08:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-10-10 15:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-09-26 07:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie filii w Czerwonaku
  • zmieniono 2018-11-20 10:46 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-11-20 10:47 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-04-23 14:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie filii w Murowanej Goślinie
  • zmieniono 2019-11-07 08:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-11-07 08:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

« wstecz

Banery

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.: (+48) 61 8 410-500
faks:(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

Polityka Cookies

Godziny otwarcia

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00

poza niżej wymienionymi wydziałami:

(godziny przyjęć dla poszczególnych wydziałów...)

Powiązana strona podmiotu

Powiat Poznański

Banery

Stopka strony

Ilość odwiedzin tej strony: 122427
Ostatnia aktualizacja tej strony: 2019-11-07 08:39
Ostatnia aktualizacja w BIP: 2019-11-19 13:53