BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00
poza niżej wymienionymi wydziałami:
 

Wydział Administracji Architektoniczno - Budowlanej
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00

Inspektorzy Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej
 
Informacja telefoniczna:
poniedziałek - piątek:  11:00 - 14:00

Tel. sekretariat: 61 8410-504, 61 8410-550


Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań

Przyjmowanie wniosków:

poniedziałek:       7:30 - 16:30
wtorek - piątek:  7:30 - 14:30

Punkt Potwierdzania Uprawnień Osób Niepełnosprawnych:

poniedziałek:      7:30 - 16:30
wtorek - piątek:  7:30 - 14:30

Informacja telefoniczna poniedziałek - piątek:      7:30 - 14:30

Wydawanie orzeczeń:

poniedziałek:      7:30 - 16:30
wtorek - piątek:  7:30 - 14:30

 


Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

GODZINY PRZYJĘĆ KLIENTÓW:

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00


- w sprawach rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 metrów:

poniedziałek:       9:00 - 15:30
wtorek - piątek:  8:00 - 14:00

W celu usprawnienia obsługi Państwa wniosków, prosimy o wcześniejsze telefonicznie umówianie wizyt, dzwoniąc na numery informacji telefonicznej.

INFORMACJA TELEFONICZNA
:


 61 8410-579, 61 8410-750


Wydział Komunikacji  i Transportu

Rejestracja pojazdów:

Informacje w sprawach ogólnych:                         61 8410-747, 61 8410-748

Informacje w sprawie odbioru dowodów rejestracyjnych nowych i zatrzymanych: 61 8410-607

Prawa jazdy:

Informacje w sprawach ogólnych:                        61 8410-600, 61 8410-604

Informacje w sprawach odbioru praw jazdy:          61 8410-600, 61 8410-604

Informacja w sprawie zatrzymanych praw jazdy:   61 8410-605, 61 8410-735

Działalność gospodarcza:

Informacja w sprawach SKP, OSK:                          61 2228-974

Informacja w sprawach działalności gospodarczej w zakresie przewozów drogowych: 61 8410-608, 61 8410-727

 

Filie Wydziału Komunikacji i Transportu

1.
Pobiedziska
    adres:
ul. Kościuszki 4,
    62-010 Pobiedziska

tel.: 61 8977-171
poniedziałek:   9:00-16:30
wtorek-piątek: 8:00-15:00

Zarezerwuj wizytę w Filii w Pobiedziskach

2.
Stęszew
    adres:
ul. Poznańska 20,
    62-060 Stęszew

tel.: 61 8130-077, 8130-014
poniedziałek:   9:00-16:30
wtorek-piątek: 8:00-15:00

Zarezerwuj wizytę w Filii w Stęszewie

3.
Swarzędz
    adres: ul. Poznańska 25,
    62-020 Swarzędz

tel.: 61 6511-265, 6511-266 lub 67
poniedziałek:   9:00-16:30
wtorek-piątek: 8:00-15:00

Zarezerwuj wizytę w Filii w  Swarzędzu

4.
Tarnowo Podgórne
    adres: ul. Poznańska 96,

    62-080 Tarnowo Podgórne

tel.: 61 8959-241
poniedziałek:   9:00-16:30
wtorek-piątek: 8:00-15:00

Zarezerwuj wizytę w Filii w Tarnowie Podgórnym

5.


Czerwonak
   adres: ul. Gdyńska 53,
62-004 Czerwonak
    

tel.: 61 2269-235, 61 2269-236
poniedziałek:   9:00-16:30
wtorek-piątek: 8:00-15:00

Zarezerwuj wizytę w Filii w Czerwonaku

6.

Kórnik
    
adres: ul. Poznańska 83,
    62-035 Kórnik

tel.: 61 8410-630, 61 8410-631
poniedziałek:   9:00-16:30
wtorek-piątek: 8:00-15:00

Zarezerwuj wizytę w Filii w Kórniku

 

Starosta, Wicestarosta i Członkowie Zarządu* przyjmują klientów w sprawie skarg i wniosków w poniedziałki
w godzinach od 13:00 do 16:00.

W przypadku gdy w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Starosta, Wicestarosta i Członkowie Zarządu przyjmują klientów w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godz. 13.00 - 16.00.
 

Dyrektorzy wydziałów przyjmują klientów w godzinach pracy Starostwa.
Pozostali pracownicy Starostwa przyjmują klientów codziennie w obrębie ustalonych godzin przyjęć.
 

Po godzinach pracy Starostwa, przyjęcia skarg i wniosków odbywają się w poniedziałki, w godzinach 17:00-17:30 przez Sekretarza Powiatu, a w razie jego nieobecności przez wskazanego przez Starostę, Członka Zarządu Powiatu.


*Prosimy o wcześniejsze, telefoniczne uzgodnienie terminu pod numerem telefonu:
 Sekretariat 61 8410-501, 61 8410-539

drukuj ()

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dariusz Doliński
    data wytworzenia: 2007-09-07
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2007-09-07 11:30
  • zmodyfikował: Pieczyński Maciej
    ostatnia modyfikacja: 2023-11-23 12:56

Rejestr zmian

  • 14.11.07; ujednolicenie stron
  • 16.06.08; zmiana treści (aktualizacja KT - telefony)
  • 18.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 25.08.08; dodanie numerów telefonu KT
  • 26.08.08; korekta
  • 02.02.09; zmiana godzin urzędowania Wydziału KT
  • 12.03.09; zmiana godzin urzędowania Wydziału PZ
  • 26.05.09; korekta
  • 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
  • 31.12.09; zmiana godzin urzędowania PZ
  • 30.09.10; korekta
  • 02.02.11; aktualizacja treści
  • 10.03.11; aktualizacja treści
  • zmieniono 2011-05-26 14:32 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2011-08-29 09:51 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści
  • zmieniono 2013-01-02 08:09 przez Administrator Systemu: zmiana godzin urzędowania Wydziału PZ
  • zmieniono 2013-01-02 08:37 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-02-11 09:42 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2013-06-14 13:16 przez Magdalena Krygier: korekta
  • zmieniono 2013-06-14 13:18 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-06-14 13:24 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-08-27 12:04 przez Administrator Systemu: informacja o zmianie godz. pracy PZ
  • zmieniono 2013-10-01 07:59 przez Magdalena Krygier: aktualizacja
  • zmieniono 2013-10-07 14:50 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2013-10-09 08:30 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2013-10-09 08:38 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2013-10-11 11:18 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
  • zmieniono 2014-06-06 12:02 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-06-06 12:23 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-06-06 13:05 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-07-15 10:10 przez Administrator Systemu: aktualizacja numrów telefonów wydziału KT
  • zmieniono 2014-09-03 10:16 przez Administrator Systemu: zmiana prezentacji danych
  • zmieniono 2014-12-22 12:10 przez Administrator Systemu: aktualizacja godzin pracy PZ
  • zmieniono 2015-05-15 10:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-05-27 13:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-05-27 14:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-06-19 12:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-06-19 12:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-06-19 12:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-06-24 08:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja Wydziału KT
  • zmieniono 2015-08-24 13:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-08-24 13:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-08-24 13:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-09-30 10:35 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2015-11-04 10:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-12-09 09:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-12-11 09:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: komunikat PZ w sprawie zmiany godzin pracy Zespołu
  • zmieniono 2015-12-14 09:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-01-05 09:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-01-05 09:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-01-05 09:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-01-12 10:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-01-14 13:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-01-19 08:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-02-25 11:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-02-25 11:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-02-25 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-02-25 11:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-02-25 11:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-05-05 10:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: zmiana godzin pracy Wydziału AB
  • zmieniono 2016-05-05 10:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-05-05 10:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-05-17 07:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-05-27 14:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-06-30 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-06-30 14:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-06-30 14:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-07-01 11:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-11-03 08:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-11-03 08:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-11-03 08:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-11-04 08:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-12-06 14:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2016-12-28 08:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-01-04 08:49 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-01-04 08:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-01-17 11:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-06-07 08:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2017-06-07 08:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-10-10 15:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-09-26 07:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie filii w Czerwonaku
  • zmieniono 2018-11-20 10:46 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2018-11-20 10:47 przez Bartosz Kurek
  • zmieniono 2019-04-23 14:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie filii w Murowanej Goślinie
  • zmieniono 2019-11-07 08:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-11-07 08:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-20 11:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-20 11:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-20 11:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-20 11:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-04-20 11:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 08:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 11:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 11:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-21 11:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-24 13:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-04-24 13:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-04-29 11:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-05-11 15:38 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2020-05-14 10:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2020-05-14 10:56 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-05-28 11:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-05-28 12:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-06-10 09:07 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-06-10 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2020-06-10 09:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-06-10 09:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-06-10 09:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-06-10 09:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-06-10 09:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-06-10 09:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-09-17 14:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-09-17 14:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-09-30 10:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja hiperłącza
  • zmieniono 2020-09-30 10:20 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-09-30 11:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-10-02 11:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-10-02 11:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2020-10-02 11:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-10-02 11:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-10-16 09:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-10-16 09:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-11-10 11:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: komunikat w sprawie pracy filii w Pobiedziskach
  • zmieniono 2020-11-13 13:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-11-13 14:05 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-11-13 14:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-11-19 11:21 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2020-11-19 11:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-03-24 14:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normyw WCAG 2.1
  • zmieniono 2021-06-02 14:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-06-17 08:55 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2021-06-17 08:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-06-17 08:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-06-17 14:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-06-17 14:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-10-21 13:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-10-21 13:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta techniczna
  • zmieniono 2021-10-21 13:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2021-10-26 11:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2021-10-26 11:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-03-21 13:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta techniczna
  • zmieniono 2022-09-06 07:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2022-09-06 07:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2022-11-07 15:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2023-01-19 13:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-07-11 12:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2023-07-11 12:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-11 12:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-17 16:00 przez Pieczyński Maciej: korekta treści
  • zmieniono 2023-07-18 11:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2023-07-18 11:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-07-18 11:41 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-07-18 11:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-10 09:15 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
  • zmieniono 2023-08-10 09:17 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2023-08-10 09:19 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2023-08-10 09:21 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2023-08-10 09:22 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2023-08-30 13:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-08-30 13:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-30 14:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-30 14:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-08-30 14:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-11-23 12:56 przez Pieczyński Maciej: korekta edytorska

« wstecz

Banery