BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.35.2015 z dnia 3.09.2015 r.

 

STANOWISKO: INSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ AUDYTU I KONTROLI

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  1. Przeprowadzanie kontroli, w szczególności kontroli finansowych;
  2. Sporządzanie protokołów w przeprowadzonych kontroli;
  3. Przygotowywanie wniosków pokontrolnych;
  4. Kontrola realizacji wniosków pokontrolnych;
  5. Opracowywanie planu kontroli;
  6. Sporządzanie sprawozdania z realizacji planu kontroli;
  7. Opracowywanie programów kontroli;
  8. Współpraca z zewnętrznymi instytucjami kontrolnymi.

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Audytu i Kontroli.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Minimum trzyletni staż pracy;
  3. Znajomość ustaw m.in. o: finansach publicznych, samorządzie powiatowym, systemie oświaty, Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeń wykonawczy do ww. ustaw;
  4. Umiejętność redagowania tekstów;
  5. Umiejętności analityczne;
  6. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office);
  7. Posiadanie prawa jazdy kat. B;
  8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  10. Nieposzlakowana opinia;
  11. Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
  2. Umiejętność korzystania z przepisów prawa;
  3. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
  4. Komunikatywność;
  5. Odporność na stres;
  6. Umiejętność pracy w zespole;
  7. Umiejętności interpersonalne;
  8. Wysoka kultura osobista.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 14.09.2015 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2015-09-03
  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2015-09-04 07:50
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2015-09-04 07:53

drukuj całą stronę

Banery