BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Banery

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.49.2015 z dnia 18.12.2015 r.

 

STANOWISKO: INSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ INWESTYCJI I REMONTÓW

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  1. obsługa formalnoprawna prowadzonych inwestycji,
  2. przygotowanie materiałów do przetargów, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
  3. bieżące rozliczanie inwestycji,
  4. współpraca z innymi wydziałami starostwa powiatowego przy pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych.

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Inwestycji i Remontów

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe budowlane;
  2. Minimum trzyletni staż pracy;
  3. Znajomość przepisów ustawy prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy;
  4. Znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy;
  5. Umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office), program do kosztorysowania robót budowlanych;
  6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. Nieposzlakowana opinia;
  9. Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. praktyka przy przygotowywaniu lub prowadzeniu (kierowanie, nadzór) inwestycji budowlanych,
  2. praktyczna umiejętność kalkulowania inwestycji,
  3. znajomość obsługi programów komputerowych do projektowania (autocad, archicad),
  4. doświadczenie zawodowe w branży budowlanej lub w instytucjach publicznych w działach związanych z inwestycjami,
  5. posiadanie prawa jazdy kat. B.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji  procesu  rekrutacji, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  29.08.1997 r.  o  ochronie  danych  osobowych  i  ustawą  z  dnia  21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o  posiadaniu  pełni  praw  publicznych  i  niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002,  w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 30.12.2015 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2015-12-18
  • opublikował: Bernard Raczkowski
    data publikacji: 2015-12-18 10:59
  • zmodyfikował: Bernard Raczkowski
    ostatnia modyfikacja: 2015-12-18 11:34

drukuj całą stronę

Banery

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.: (+48) 61 8 410-500
faks:(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

Polityka Cookies

Godziny otwarcia

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00

poza niżej wymienionymi wydziałami:

(godziny przyjęć dla poszczególnych wydziałów...)

Powiązana strona podmiotu

Powiat Poznański

Banery

Stopka strony

Ilość odwiedzin tej strony: 1141
Ostatnia aktualizacja tej strony: 2015-12-18 11:34
Ostatnia aktualizacja w BIP: 2019-11-19 13:53