BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.20.2017 z dnia 21.06.2017r.

 

STANOWISKO: PODINSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ ADMINISTRACJI

ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ

 

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  1. Prowadzenie procedury związanej z wydawaniem decyzji administracyjnych o pozwoleniu na budowę;
  2. Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;
  3. Wydawanie zaświadczeń;
  4. Udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw i procedurach stosowanych w Wydziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej;
  5. Współpraca z ewidencją wydziałową, udzielanie odpowiedzi na wnioski z rejestru udostępniania dokumentacji;
  6. Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów;
  7. Realizacja wniosków o udostępnianie danych;
  8. Wykonywanie innych prac administracyjnych.

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej.

 

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

 

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe;
  2. Znajomość ustaw: Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, Kodeks postępowania administracyjnego i o dostępie do informacji publicznej;
  3. Umiejętność biegłej obsługi komputera (znajomość pakietu MS Office) oraz urządzeń biurowych;
  4. Dobra organizacja pracy;
  5. Umiejętność korzystania z przepisów;
  6. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej;
  7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  8. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. Nieposzlakowana opinia;
  10. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Preferowane wykształcenie: budownictwo lub gospodarka przestrzenna;
  2. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
  3. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  4. Komunikatywność;
  5. Skrupulatność;
  6. Umiejętność pracy w zespole.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 3.07.2017 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty. Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2017-06-21
  • opublikował: Agata Poprawa
    data publikacji: 2017-06-21 14:21

drukuj całą stronę

Banery