BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.24.2017 z dnia 19.07.2017 r.

 

STANOWISKO: SPECJALISTA

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ KADR I PŁAC

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  1. Naliczanie wynagrodzeń i należnych obciążeń od diet, umów zleceń i umów o dzieło;
  2. Prowadzenie dokumentacji płacowej;
  3. Zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia społecznego;
  4. Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.

 

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Kadr i Płac.

 

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

 

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe;
  2. Co najmniej 4 lata stażu pracy, (w tym min. 2 na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw płacowych);
  3. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych;
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. Nieposzlakowana opinia;
  7. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Znajomość programów płacowych;
  2. Znajomość ustawy o pracownikach samorządowych i rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;
  3. Bardzo dobra organizacja pracy;
  4. Doświadczenie w administracji samorządowej.

 

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia:1.08.2017 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty. Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

 

 

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2017-07-19
  • opublikował: Agata Poprawa
    data publikacji: 2017-07-19 07:31

drukuj całą stronę

Banery