BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.36.2019 z 4.12.2019 r.

STANOWISKO: SPECJALISTA

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

 

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1) Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

  1. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  2. Prowadzenie kompleksowej dokumentacji dotyczącej udzielanych zamówień publicznych;
  3. Przygotowywanie umów, jak również ich projektów, dotyczących realizacji zamówień publicznych;
  4. Prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania;
  5. Prowadzenie rejestru postępowań oraz rejestru odwołań;
  6. Zamieszczanie ogłoszeń dotyczących prowadzonych postępowań w Internecie (BIP),
    na stronie UZP oraz UPUE;
  7. Opracowywanie sprawozdań z prowadzonych postępowań;
  8. Archiwizacja dokumentów;
  9. Kompletowanie materiałów kierowanych na posiedzenia Zarządu;
  10. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Wydziału.

2) Zależność służbowa: Dyrektor Biura Zamówień Publicznych.

3) Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.  

4) Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie średnie;
  2. Minimum trzy lata stażu pracy;
  3. Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych;
  4. Umiejętność obsługi komputera;
  5. Dobra organizacja pracy;
  6. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej;
  7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  8. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  9. Nieposzlakowana opinia;
  10. Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;
  2. Minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego, potwierdzone np. opiniami, referencjami, zakresem czynności;
  3. Znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów;
  4. Wysoka kultura osobista;
  5. Umiejętność pracy w zespole;
  6. Odporność na stres i pracę pod presją czasu;
  7. Komunikatywność;
  8. Prawo jazdy kat. B.

WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):

  1. CV;
  2. List motywacyjny;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,

ul. Jackowskiego 18,

60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 16.12.2019 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.

Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP  (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2019-12-04
  • opublikował: Katarzyna Kowalewska
    data publikacji: 2019-12-04 11:21

drukuj całą stronę

Banery