BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

ROZDZIAŁ IX

Redagowanie  i opracowywanie aktów prawnych

 
§ 71. Dyrektorzy wydziałów, zastępca skarbnika oraz stanowiska samodzielne w porozumieniu z Osobą nadzorującą, każdy w  zakresie swego działania, przygotowują propozycje projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty w szczególności z uwzględnieniem postanowień ustawy o samorządzie powiatowym, Statutu a także innych przepisów prawa.

§ 72. Starosta w zakresie swoich kompetencji wydaje:

  1. decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, chyba że przepisy szczególne przewidują wydawanie decyzji przez Zarząd,
  2. zarządzenia:
    a) w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji kierownika Starostwa.
    b) w sprawach przewidzianych w przepisach odrębnych,
  3. akty prawne o innej nazwie, wynikające z przepisów szczególnych.

§ 73. Oryginały aktów prawnych przechowują:

  1. Biuro Rady - uchwał Rady i zawartych porozumień,
  2. Wydział Organizacyjny - uchwał Zarządu i zarządzeń Starosty oraz upoważnień do wydawania decyzji administracyjnych i pełnomocnictw,
  3. właściwe merytorycznie wydziały i stanowiska samodzielne - decyzji i innych aktów.
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2022-01-19 11:13
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2022-01-27 13:25

drukuj całą stronę

Banery