BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ

Oferta: WK. 210.19.2022 z 12 lipca 2022 r. 

STANOWISKO  INSPEKTOR, SAMODZIELNE STANOWISKO DS. TRANSPORTU PUBLICZNEGO
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: SAMODZIELNE STANOWISKO DS. TRANSPORTU PUBLICZNEGO

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1.    Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1)    Prowadzenie monitoringu Strategii Rozwoju Powiatu Poznańskiego w zakresie transportu publicznego, 
2)    Monitorowanie realizacji Zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego wraz z przygotowaniem aktualizacji planu transportowego, wynikającym z przyjmowanych przez gminy studiów uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego i mpzp, tworzeniem nowych generatorów ruchu na terenie Powiatu, zmian w planach transportowych wyższego rzędu i zmian w Strategii Rozwoju Powiatu,
3)    Prowadzenie postępowań wynikających z ustawy o publicznym transporcie zbiorowym,
4)    Analizowanie funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego na terenie powiatu poznańskiego, organizowanego przez inne jednostki tj.: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, Gminy oraz Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, ze szczególnym uwzględnieniem stopnia skomunikowania połączeń autobusowych i kolejowych na terenie Powiatu Poznańskiego,
5)    Koordynowanie działań w zakresie powiązania linii kolejowych organizowanych przez marszałka województwa, oraz linii autobusowych organizowanych przez Związek Powiatowo - Gminny „Wielkopolski Transport Regionalny" i gminy w rejonie węzłów przesiadkowych, zlokalizowanych przy drogach powiatowych,
6)    Analiza wniosków i weryfikacja rozliczeń dofinansowania autobusowych linii międzygminnych oraz powiatowych w transporcie drogowym (w ramach współpracy z gminami) oraz w transporcie kolejowym w ramach Poznańskiej Kolei Metropolitalnej, 
7)    Współdziałanie ze Związkiem Powiatowo - Gminnym „Wielkopolski Transport Regionalny", w którym Powiat Poznański jest uczestnikiem w zakresie realizacji zadań statutowych,
8)    Analiza pobieranych opłat za zatrzymywanie się na przystankach komunikacyjnych, znajdujących się w pasie dróg powiatowych, 
9)    Prowadzenie sprawozdawczości wymaganej ustawami, w szczególności w ramach ustawy o publicznym transporcie zbiorowym,
10)    Monitorowanie zachowań mieszkańców powiatu pod względem mobilności i preferencji wyboru środka transportu,
11)    Wspomaganie rozwoju systemu transportu osób niepełnosprawnych na terenie Powiatu Poznańskiego,
12)    Współdziałanie przy opracowywaniu planów wprowadzenia wspólnego systemu informacji pasażerskiej dla gmin i operatorów wewnętrznych funkcjonujących na terenie Powiatu,
13)    Koordynowanie działań promujących transport publiczny na terenie Powiatu Poznańskiego pomiędzy Powiatem, a Urzędem Marszałkowskim, Związkiem Powiatowo - Gminnym „Wielkopolski Transport Regionalny", gminami i Stowarzyszeniem Metropolia Poznań,
14)    Aktualizowanie treści dotyczących transportu publicznego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
2. Zależność służbowa: Wicestarosta Poznański

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań

5. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1.    Wykształcenie wyższe,
2.    Co najmniej 3 lata stażu pracy,
3.    Znajomość: ustawy o publicznym transporcie zbiorowym z dnia 16.12.2010r. (t.j. Dz.U. z 2022r., poz.1343), ustawy o transporcie drogowym z dnia 06.09.2001r. (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 180), rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23.10. 2007 r. dotyczącego usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70 (Dziennik Urz. UE L 315/1)
4.    Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (zwłaszcza pakietu MS Office),
5.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6.    Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.    Nieposzlakowana opinia,
8.    Obywatelstwo polskie.


WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1.    Prawo jazdy kat. B,
2.    Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.

WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1.    CV,
2.    List motywacyjny,
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
4.    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5.    Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do: 22.07.2022 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP  (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2022-07-12
  • opublikował: Katarzyna Kowalewska
    data publikacji: 2022-07-12 14:33

drukuj całą stronę

Banery