BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU

UL. JACKOWSKIEGO 18

60 – 509 POZNAŃ

 

Oferta: WK. 210.20.2023 z 7.06.2023 r.  

STANOWISKO: INSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ AMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ

 

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:

1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:

1) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji administracyjnych o pozwoleniu na budowę i rozbiórkę,
2) Przyjmowanie zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
3) Wydawanie zaświadczeń,
4) Udzielania informacji o sposobie załatwiania spraw i procedurach stosowanych w Wydziale Administracji Architektoniczno – Budowlanej,
5) Współpraca z ewidencją wydziałową, udzielanie odpowiedzi na wnioski z rejestru udostępniania dokumentacji,
6) Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów,
7) Realizacja wniosków o udostępnianie danych,
8) Wykonywanie innych prac administracyjnych.

2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej.

3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.

4. Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.

5. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

 

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie wyższe,
  2. Minimum 3 lata stażu pracy,
  3. Znajomość ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  4. Umiejętność sprawnej obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych,
  5. Dobra organizacja pracy,
  6. Umiejętność korzystania z przepisów prawa,
  7. Umiejętność redagowania pism i korespondencji urzędowej,
  8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  10. Nieposzlakowana opinia,
  11. Obywatelstwo polskie.

 

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:

  1. Wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, budownictwo lub gospodarka przestrzenna,
  2. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  3. Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
  4. Skrupulatność, komunikatywność,
  5. Umiejętność pracy w zespole.

 

WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe,
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań

Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 7.07.2023 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP  (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2023-06-07
  • opublikował: Agata Poprawa
    data publikacji: 2023-06-07 08:06

drukuj całą stronę

Banery