BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE  W  POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ

Oferta: WK. 210.33.2023 z 28.09.2023 r. 

2 STANOWISKA - PODINSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WYDZIAŁ AMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEJ

OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1.    Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1)    Obsługa sekretariatu wydziału,
2)    Rejestrowanie wniosków do elektronicznego obiegu dokumentów wraz ze skanowaniem,
3)    Obsługa elektronicznego rejestru: wniosków, decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ),
4)    Wydawanie dokumentacji,
5)    Wydawanie dzienników budowy,
6)    Informowanie o procedurach stosowanych w Wydziale,
7)    Wykonywanie pracy administracyjnej (obsługa urządzeń biurowych),
8)    Współpraca z ewidencją wydziałową, udzielania odpowiedzi na wnioski z rejestru udostępniania dokumentacji,
9)    Prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów,
10)    Realizacja wniosków o udostępnianie danych,
11)    Wykonywanie innych prac administracyjnych.

2.    Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Administracji Architektoniczno - Budowlanej.

3.    Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. 

4.    Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań. 

5.    Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1.    Wykształcenie wyższe,
2.    Znajomość ustawy Prawo budowlane, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych dla budynków i ich usytuowania, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
3.    Umiejętność sprawnej obsługi komputera i innych urządzeń biurowych.
4.    Dobra organizacja pracy.
5.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6.    Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.    Nieposzlakowana opinia,
8.    Obywatelstwo polskie.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1.    Wykształcenie wyższe na kierunku: administracja, budownictwo lub gospodarka przestrzenna.
2.    Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
3.    Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
4.    Skrupulatność, komunikatywność.
5.    Umiejętność pracy w zespole.

WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1.    CV,
2.    List motywacyjny,
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne doświadczenie zawodowe,
4.    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5.    Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 9.10.2023 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP  (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
    data wytworzenia: 2023-09-28
  • opublikował: Katarzyna Kowalewska
    data publikacji: 2023-09-28 09:53

drukuj całą stronę

Banery