BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ

Oferta WK. 210.37.2025 z 11.09.2025 r.

STANOWISKO INSPEKTOR

KOMÓRKA ORGANIZACYJNA BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH


OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1.    Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1)    Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
2)    Prowadzenie kompleksowej dokumentacji dotyczącej udzielanych zamówień publicznych,
3)    Przygotowywanie projektów umów dotyczących realizacji zamówień publicznych,
4)    Prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania,
5)    Prowadzenie rejestru postępowań,
6)    Prowadzenie rejestru odwołań,
7)    Zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz przekazywanie ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,
8)    Zamieszczanie dokumentów na elektronicznej platformie zakupowej, na której postępowania są prowadzone oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

2.    Zależność służbowa: Dyrektor Biura Zamówień Publicznych.

3.    Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu. 

4.    Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

5.    Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego m.in. poprzez udział w szkoleniach, stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych).
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił co najmniej 6%.

WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE:
1.    Wykształcenie wyższe,
2.    Minimum 3 lata stażu pracy,
3.    Wiedza z zakresu zamówień publicznych,
4.    Umiejętność organizacji pracy,
5.    Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
6.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7.    Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8.    Nieposzlakowana opinia,
9.    Obywatelstwo polskie.


WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
1.    Wykształcenie administracyjne, prawnicze, ekonomiczne,
2.    Doświadczenie (po stronie zamawiającego) w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do którego stosuje się ustawę Prawo zamówień publicznych,
3.    Wysoka kultura osobista. 

WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22¹. KP):
1.    CV,
2.    List motywacyjny,
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
4.    Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5.    Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do 22.09.2025 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Możliwe jest również składanie aplikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego) lub za pośrednictwem platformy ePUAP oraz poprzez adres do doręczeń elektronicznych (przy wykorzystaniu podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego).

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treść Bernard Raczkowski
  • Data wytworzenia 2025-09-11
  • Opublikował Katarzyna Kowalewska
  • Data publikacji 2025-09-11 12:04

Banery