BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Archiwum - 2024
- Archiwum - 2023
- Archiwum - 2022
- Archiwum - 2021
- Archiwum - 2020
- Archiwum - 2019
- Archiwum - 2018
- Archiwum - 2017
- Archiwum - 2016
- Archiwum - 2015
Treść strony
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
UL. JACKOWSKIEGO 18
60 – 509 POZNAŃ
Oferta: WK. 210.08.2011 z dnia 21 marca 2011 r.
STANOWISKO: podinspektor ds. zarządzania nieruchomościami
KOMÓRKA ORGANIZACYJNA: WYDZIAŁ GOSPODAROWANIA MIENIEM
OPIS STANOWISKA URZĘDNICZEGO:
1. Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:
1) Rozliczanie kosztów utrzymania nieruchomości, naliczanie najemcom opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych;
2) Wystawianie faktur najemcom z tytułu czynszu i refakturowanie faktur za media na najemców;
3) Prowadzenie książek obiektów budowlanych oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego;
4) Zlecanie osobom trzecim wykonanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości;
5) Obsługa nieruchomości w zakresie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu, wody, odprowadzania ścieków i wywozu śmieci;
6) Sporządzanie umów o dostawy, roboty bądź usługi, związane z realizacją zadań wymienionych wyżej;
7) Usuwanie awarii i ich skutków w nieruchomości;
8) Przekazywanie do windykacji płatności od najemców zalegających z opłatami na drodze postępowania sądowego;
9) Przygotowywanie planów i sprawozdań z realizacji dochodów i wydatków budżetowych w dziale 700, rozdziale 70005.
2. Zależność służbowa: Dyrektor Wydziału Gospodarowania Mieniem.
3. Warunki pracy: Praca w wymiarze pełnego etatu.
Miejsce wykonywania pracy: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60-823 Poznań.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE OBOWIĄZKOWE:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, administracja, prawo;
- Znajomość ustaw: o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 21 czerwca 2001 r. (Dz. U. z 2005 r. Nr 31, poz. 266 ze zm.), o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Obsługa komputera-znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem Word-a i Excel-a.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nieposzlakowana opinia.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE:
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w administracji samorządowej;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- Wysoka kultura osobista;
- Komunikatywność;
- Prawo jazdy kategorii B.
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. CV;
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i ewentualne doświadczenie zawodowe;
4. Oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu,
ul. Jackowskiego 18,
60-509 Poznań
Oferty prosimy przesyłać pocztą lub składać w kancelarii Starostwa-pokój 002, w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 31.03.2011 r. (decyduje data wpływu do urzędu) z powołaniem numeru oferty.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Bernard Raczkowski
- opublikował: Katarzyna Kowalewskadata publikacji: 2011-03-21 14:26