BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Sekretariat Wydziału
tel. 61 8410-538, 61 8418-806
fax: 61 8410-611
e-mail: komunikacja@powiat.poznan.pl
parter, pokój 021
Dyrektor Wydziału
Wojciech Kaczmarek
tel. 61 8410-610
fax: 61 8410-611
e-mail: wojciech.kaczmarek@powiat.poznan.pl
parter, pokój 024
Zastępca Dyrektora Wydziału
Agnieszka Kominek
tel. 61 8410-699
e-mail: agnieszka.kominek@powiat.poznan.pl
parter, pokój 032
Referat do spraw Rejestracji Pojazdów
Kierownik Referatu
Błażej Prajs
tel. 61 8410-606
e-mail: blazej.prajs@powiat.poznan.pl
parter, pokój 020
Referat do spraw Rejestracji Pojazdów przez podmioty korporacyjne
Kierownik Referatu
Dawid Łuczak
tel. 61 2228-962
e-mail: dawid.luczak@powiat.poznan.pl
parter, pokój 035
Filie wydziału Komunikacji i Transportu
Kierownik Filii w Czerwonaku
Łukasz Waraczewski
tel. 61 2269-235
e-mail: lukasz.waraczewski@powiat.poznan.pl
Kierownik Filii w Pobiedziskach
Marek Broniewski
tel. 61 8977-171
e-mail: marek.broniewski@powiat.poznan.pl
Kierownik Filii w Stęszewie
Dorota Sikora
tel. 61 8130-077
e-mail: dorota.sikora2@powiat.poznan.pl
Kierownik Filii w Swarzędzu
Iwona Śpiewak
tel. 61 6511-265
e-mail: iwona.spiewak@powiat.poznan.pl
Kierownik Filii w Tarnowie Podgórnym
Dariusz Tonder
tel. 61 8959-241
e-mail: dariusz.tonder@powiat.poznan.pl
Kierownik Filii w Kórniku
Bartosz Górka
tel. 61 8410-630
e-mail: bartosz.gorka@powiat.poznan.pl
Zadania Referatów oraz Filii WKiT:
- prowadzeniem ewidencji pojazdów i ich właścicieli,
- rejestrowaniem pojazdów,
- wyrejestrowaniem pojazdów,
- wydawaniem zaświadczeń z zakresu rejestracji pojazdów,
- przyjmowaniem zawiadomień o zbyciu lub nabyciu pojazdów,
- wydawaniem wtórników oznaczeń pojazdów,
- nadawaniem cech identyfikacyjnych pojazdu,
- czasowym wycofaniem pojazdów z ruchu,
- prowadzeniem spraw związanych z nakładaniem kar w zakresie art. 140 mb ustawy - Prawo o ruchu drogowym.
Informacja w sprawie rejestracji pojazdu: 61 8410-748
Informacje w sprawie odbioru dowodu rejestracyjnego i tablic: 61 8410-607
Referat do spraw Wydawania Uprawnień do Kierowania Pojazdami
Kierownik Referatu
Renata Taszarek
tel. 61 8410-609
e-mail: renata.taszarek@powiat.poznan.pl
parter, pokój 026
Zadania Referatu:
- Prowadzenie ewidencji kierowców i osób bez uprawnień.
- Wydawanie krajowych praw jazdy i pozwoleń na kierowanie tramwajem.
- Wydawanie międzynarodowych praw jazdy.
- Realizowanie wyroków sądowych w zakresie orzeczonego zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych.
- Zatrzymanie i zwracanie uprawnień do kierowania pojazdami.
- Cofanie i przywracanie uprawnień do kierowania pojazdami.
- Kierowanie osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami na badania lekarskie, psychologiczne, kontrolne sprawdzenie kwalifikacji oraz kursy reedukacyjne.
- Wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym i pojazdem przewożącym wartości pieniężne.
- Wydawanie zaświadczeń z zakresu uprawnień do kierowania pojazdami.
- Informacje w sprawach uzyskania uprawnień: 61 8410-600, 61 2228-973
- Informacje w sprawach odbioru praw jazdy: 61 8410-600, 61 2228-973
- Informacja w sprawie zatrzymanych praw jazdy: 61 8410-605, 61 8410-735
Referat do spraw Działalności Gospodarczej
Kierownik Referatu
Justyna Płóciennik
tel. 61 2228-964
e-mail: justyna.plociennik@powiat.poznan.pl
parter, pokój 036
Zadania Referatu:
- wydawaniem i cofaniem zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób i rzeczy,
- wydawaniem i cofaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy,
- wydawaniem i cofaniem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym,
- wydawaniem i cofaniem licencji na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym, przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 osób nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą,
- wydawaniem zaświadczeń na krajowe przewozy drogowe na potrzeby własne osób i rzeczy,
- wydawaniem i cofaniem zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób,
- przekazywaniem do Krajowego Rejestru Elektronicznego Przedsiębiorców Transportu Drogowego danych, o których mowa w art. 82h ust. 1 i 3 ustawy o transporcie drogowym,
- kontrolowaniem przedsiębiorców posiadających zezwolenie, licencję lub zaświadczenie,
- wpisywaniem i wykreślaniem z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców,
- wydawaniem i cofaniem poświadczenia potwierdzającego spełnianie dodatkowych wymagań przez przedsiębiorcę prowadzącego ośrodek szkolenia kierowców,
- rozpatrywaniem skarg dotyczących działalności ośrodka szkolenia kierowców,
- sporządzaniem analizy i podawaniem do publicznej wiadomości wyników analizy statystycznej w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych oraz liczby skarg,
- wpisywaniem i wykreślaniem przedsiębiorców prowadzących stację kontroli pojazdów,
- zgłaszaniem do Przewodniczącego Komisji Egzaminacyjnej powołanej przez Wojewodę, kandydatów na instruktorów nauki jazdy na egzamin sprawdzający kwalifikacje,
- sprawowaniem nadzoru nad przedsiębiorcami wpisanymi do rejestru działalności regulowanej,
- wpisywaniem i wykreślaniem z ewidencji instruktorów nauki jazdy,
- wpisywaniem i wykreślaniem z ewidencji wykładowców,
- wydawaniem i cofaniem uprawnień do przeprowadzenia badań technicznych pojazdów,
- realizowaniem spraw związanych z usuwaniem, przechowywaniem i przepadkiem pojazdu usuniętego z drogi na rzecz powiatu (art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym),
- Informacja w sprawach SKP (Stacji Kontroli Pojazdów), OSK (Ośrodków Szkolenia Kierowców):
61 2228-974, 61 8418-811, 61 8410-778 - Informacja w sprawach działalności gospodarczej w zakresie przewozów drogowych:
61 8410-608, 61 8410-727, 61 2228-963
Schematy kontroli
Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców - 508,1kB PDF
Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów - 508,22kB PDF
Ogólny schemat kontroli przedsiębiorców posiadających uprawnienia transportowe - 55,06kB PDF
Referat ds. ewidencji akt pojazdów i kierowców
Kierownik Referatu
Arkadiusz Wieloch
tel. 61 8410-599 lub 659
email: arkadiusz.wieloch@powiat.poznan.pl
parter, segment C, pokój 025
Zadania Referatu:
- prowadzeniem ewidencji akt pojazdów i kierowców oraz osób bez uprawnień,
- uzupełnianiem posiadanego zasobu akt pojazdów, kierowców i osób bez uprawnień,
- udostępnianiem danych stanowiących zasób akt pojazdów i kierowców uprawnionym podmiotom.
Zobacz także: |
---|
⇒ SPRAWY |
⇒ § 34 Regulaminu Organizacyjnego - zadania Wydziału Komunikacji i Transportu |
- autor lub odpowiedzialny za treść: Agnieszka Kominekdata wytworzenia: 2006-10-05
- opublikował: Bestyński Konraddata publikacji: 2003-06-16 16:27
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2023-11-28 08:51
Rejestr zmian
- 06.07.2004 / zmiana treści informacji
- 12.01.2005 / zmiana treści informacji (filie)
- 07.06.2005 / zmiana treści informacji
- 27.07.2005 / zmiana treści informacji
- 27.07.2005r. / zmiana treści informacji
- 11.08.2005 / zmiana treści informacji
- 03.03.2006 / aktualizacja zamieszczonych informacji
- 06.04.2006 / aktualizacja
- 15.05.2006 / aktualizacja
- 26.07.2006 / aktualizacja
- 05.10.2006 / zmiana treści informacji
- 17.07.2007/aktualizacja
- 24.08.07/aktualizacja
- 30.08.07; korekta
- 13.09.07; korekta edytorska
- 17.09.07; dodanie adresów e-mail
- 18.09.07; korekta edytorska
- 18.10.2007; aktualizacja
- 12.12.07; zmiana przekierowania
- 17.07.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"/zmiana numeru telefonu gm. Murowana Goślina
- 25.08.08; dodanie numerów telefonu
- 03.09.08; zmiana kierownika (Referat ds. Rejestracji Pojazdów)
- 02.02.09; zmiana godzin urzędowania Wydziału KT
- 05.02.09; dodanie danych o filii w Swarzędzu
- 24.04.09; dodanie danych o filii w Tarnowie Podgórnym
- 10.08.09; korekta numerów telefonu
- 18.09.09; dodanie przekierowania
- 27.10.09; zmiany kadrowe
- 01.12.2009; logowanie
- 04.12.09 aktualizacja numerów telefonów
- 26.01.2010; weryfikacja i zmiana zamieszczonych informacji
- 29.10.2010:przegląd danych
- 31.01.2011:pzegląd danych
- 01.02.2011: kontrola informacji
- 10.02.2011; kontrola danych
- 04.03.2011; kontrola informacji
- zmieniono 2011-05-20 12:41 przez Pieczyński Maciej
- zmieniono 2011-05-20 12:49 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja treści po zmianie regulaminu organizacyjnego
- zmieniono 2011-05-20 13:12 przez Administrator Systemu
- zmieniono 2011-06-22 12:40 przez Administrator Systemu: aktualizacja danych
- zmieniono 2011-07-12 12:53 przez Rojek Anna: aktualizacja treści
- zmieniono 2011-07-12 12:58 przez Rojek Anna
- zmieniono 2011-07-12 12:59 przez Rojek Anna
- zmieniono 2011-07-12 13:04 przez Rojek Anna
- zmieniono 2011-07-18 16:24 przez Rojek Anna
- zmieniono 2011-07-18 16:32 przez Lehmann Dorota
- zmieniono 2011-08-26 13:17 przez Banaszeska Marta
- zmieniono 2011-08-26 13:21 przez Banaszeska Marta: aktualizacja
- zmieniono 2012-04-05 07:57 przez Rojek Anna
- zmieniono 2012-04-19 13:06 przez Banaszewska Marta: kontrola danych
- zmieniono 2012-05-29 08:41 przez Kaczmarek Wojciech
- zmieniono 2012-08-13 13:38 przez Administrator Systemu: zmiana przekierowania "Zobacz także"
- zmieniono 2012-09-04 10:01 przez Rojek Anna
- zmieniono 2012-12-14 13:49 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści
- zmieniono 2012-12-27 10:35 przez Administrator Systemu: aktualizacja
- zmieniono 2013-03-26 14:16 przez Magdalena Krygier: aktualizacja informacji
- zmieniono 2013-03-26 14:19 przez Magdalena Krygier
- zmieniono 2013-06-11 07:54 przez Administrator Systemu: dodanie informacji - Referat ds. Ewidencji Akt Pojazdów i Kierowców
- zmieniono 2013-06-26 08:55 przez Magdalena Krygier: Dodanie adresu
- zmieniono 2014-01-08 11:48 przez Lehmann Dorota: Kontrola danych
- zmieniono 2014-01-16 13:12 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2014-01-29 11:14 przez Kucharski Daniel
- zmieniono 2014-01-29 11:15 przez Kucharski Daniel
- zmieniono 2014-02-17 10:38 przez Kucharski Daniel
- zmieniono 2014-02-17 10:39 przez Kucharski Daniel: Kontrola danych
- zmieniono 2014-03-14 08:47 przez Bestyński Konrad
- zmieniono 2014-03-14 08:48 przez Bestyński Konrad
- zmieniono 2014-03-25 13:01 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2014-04-16 11:30 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-05-15 12:52 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-05-27 12:44 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2014-06-17 09:52 przez Bestyński Konrad: k
- zmieniono 2014-06-17 09:53 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-07-01 14:07 przez Bestyński Konrad
- zmieniono 2014-07-01 14:08 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-07-18 14:45 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-08-04 14:09 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-08-20 08:25 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2014-08-20 09:38 przez Kucharski Daniel: kontrola danych
- zmieniono 2014-09-03 11:46 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-10-07 12:44 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2014-10-08 08:05 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-11-03 11:52 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-11-14 11:04 przez Administrator Systemu: korekta edytorska
- zmieniono 2014-11-18 14:02 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2014-12-03 07:50 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2014-12-03 12:39 przez Kucharski Daniel
- zmieniono 2015-01-02 11:17 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2015-01-07 13:12 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2015-01-16 09:59 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2015-01-28 10:33 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2015-02-06 12:28 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2015-03-03 08:52 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2015-03-11 09:30 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2015-04-10 07:47 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2015-04-10 11:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-04-13 09:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-04-16 14:42 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2015-05-04 11:46 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2015-06-02 09:06 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2015-06-17 07:52 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2015-06-18 09:12 przez Kucharski Daniel
- zmieniono 2015-06-22 13:20 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2015-06-22 13:21 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2015-06-22 13:21 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2015-06-22 13:23 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2015-06-22 13:24 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2015-06-23 14:54 przez Bartosz Kurek
- zmieniono 2015-07-07 12:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-07-07 12:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2015-07-08 08:26 przez Bestyński Konrad: Korekta danych
- Dostosowanie do wymagań WCAG 2.0
- zmieniono 2015-08-19 07:51 przez Bestyński Konrad: Przeniesienie komunikatu do archiwum
- zmieniono 2015-08-31 16:27 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2015-09-18 10:04 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2015-10-14 10:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2015-10-19 15:04 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2015-12-04 10:04 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2016-01-07 09:55 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2016-02-05 09:59 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2016-02-18 10:51 przez Bestyński Konrad
- zmieniono 2016-02-18 10:52 przez Bestyński Konrad: Dostosowanie do standardu WCAG 2.0
- zmieniono 2016-03-15 08:17 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2016-04-06 11:04 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2016-04-06 11:26 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2016-04-06 11:28 przez Kucharski Daniel: Kontrola danych
- zmieniono 2016-05-11 10:13 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2016-05-20 10:41 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2016-06-02 09:02 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2016-07-04 12:25 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2016-07-13 11:00 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2016-08-16 12:07 przez Bestyński Konrad: przegląd treści
- zmieniono 2016-08-24 09:23 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2016-09-02 09:20 przez Bestyński Konrad: Przegląd treści
- zmieniono 2016-10-03 11:28 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2016-10-10 16:37 przez Bestyński Konrad: Korekta informacji
- zmieniono 2016-11-02 14:10 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2016-12-02 09:09 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2016-12-08 14:11 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2017-01-02 11:29 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2017-02-03 09:12 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2017-03-24 11:03 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2017-03-27 09:56 przez Bestyński Konrad: Kontrola treści
- zmieniono 2017-04-07 14:08 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2017-05-04 08:29 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2017-06-02 09:15 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2017-07-05 14:40 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2017-07-07 11:10 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2017-07-21 08:09 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2017-09-04 10:04 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2017-09-22 14:03 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie schematów kontroli
- zmieniono 2017-09-22 14:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-09-22 14:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-09-22 14:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-09-22 14:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-09-22 14:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-09-22 14:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-09-22 14:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2017-10-03 10:39 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2017-12-11 08:43 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2017-12-21 08:33 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2017-12-28 12:28 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2018-01-08 09:22 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2018-02-01 10:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2018-02-05 12:15 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2018-02-06 12:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2018-03-05 09:31 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2018-03-12 12:00 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2018-04-04 12:41 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2018-05-14 11:03 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2018-05-18 09:38 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2018-05-25 08:06 przez Bestyński Konrad: Wprowadzenie informacji o RODO
- Korekta - wprowadzenie hiperłącza
- Kontrola danych
- zmieniono 2018-07-24 08:29 przez Bestyński Konrad: kontrola danych
- zmieniono 2018-08-30 08:00 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2018-09-12 14:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-09-20 11:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja przekierowania
- zmieniono 2018-09-25 15:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie filii w Czerwonaku
- zmieniono 2018-09-27 11:55 przez Bestyński Konrad: Korekta danych
- zmieniono 2018-09-27 11:57 przez Bestyński Konrad: Korekta danych
- zmieniono 2018-09-28 13:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2018-09-28 13:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-09-28 13:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-09-28 13:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2018-10-11 13:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
- zmieniono 2018-10-24 09:08 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
- zmieniono 2018-10-24 09:09 przez Bestyński Konrad: Korekta danych
- zmieniono 2018-12-06 14:49 przez Borowska Magdalena
- zmieniono 2018-12-06 14:56 przez Borowska Magdalena
- zmieniono 2018-12-06 14:58 przez Borowska Magdalena: kontrola i korekta danych
- zmieniono 2019-02-13 08:28 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2019-03-29 14:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja schematów
- zmieniono 2019-04-16 15:24 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
- zmieniono 2019-04-23 09:14 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2019-04-23 14:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: usunięcie filii w Murowanej Goślinie
- zmieniono 2019-05-08 08:40 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
- zmieniono 2019-06-06 11:30 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
- zmieniono 2019-09-17 10:22 przez Bestyński Konrad: Kontrola i korekta danych
- zmieniono 2019-11-26 14:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2019-11-26 14:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-11-26 14:28 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2019-11-27 10:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2019-12-02 12:24 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2020-01-10 13:52 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści regulaminu organizacyjnego
- zmieniono 2020-01-15 11:48 przez Borowska Magdalena
- zmieniono 2020-01-15 12:20 przez Kucharski Daniel
- zmieniono 2020-01-15 12:22 przez Kucharski Daniel
- zmieniono 2020-01-20 11:18 przez Borowska Magdalena
- zmieniono 2020-01-21 07:58 przez Bestyński Konrad
- zmieniono 2020-01-21 07:59 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2020-01-22 10:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
- zmieniono 2020-04-01 14:26 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2020-05-05 11:58 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2020-05-19 11:31 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja do wymogów normy WCAG 2.1
- zmieniono 2020-05-19 11:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-07-15 09:04 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2020-09-02 12:59 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2020-10-26 09:53 przez Agata Poleska : korekta edytorska
- zmieniono 2020-10-27 08:16 przez Agata Poleska
- zmieniono 2020-10-30 14:36 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2020-12-11 13:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2020-12-11 13:02 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2020-12-15 10:19 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2021-01-07 11:32 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2021-01-07 13:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do wymogów normy WCAG 2.1
- zmieniono 2021-01-07 13:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2021-02-02 13:53 przez Borowska Magdalena: kontrola danych
- zmieniono 2021-02-25 12:16 przez Agata Poleska
- zmieniono 2021-03-17 14:36 przez Pieczyński Maciej
- zmieniono 2021-03-17 14:37 przez Pieczyński Maciej: korekta
- zmieniono 2021-04-02 08:36 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2021-05-05 08:38 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2021-06-08 11:44 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2021-07-07 14:56 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2021-07-29 13:05 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja danych
- zmieniono 2021-08-23 09:58 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2021-09-01 08:37 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2021-09-01 08:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2021-09-01 08:59 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2021-09-07 11:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2021-10-08 12:49 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2021-12-03 10:00 przez Bestyński Konrad: Kontrola danych
- zmieniono 2021-12-08 09:46 przez Pieczyński Maciej: korekta numeru telefonu - filia Stęszew
- zmieniono 2022-01-21 15:01 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja w związku z przyjęciem nowego regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Poznaniu
- zmieniono 2022-02-21 12:29 przez Borowska Magdalena
- zmieniono 2022-04-28 09:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2022-05-25 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2022-07-14 09:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dodanie dyrektora wydziału
- zmieniono 2022-07-14 12:30 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2022-07-14 12:32 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2022-07-14 12:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2022-07-20 12:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2022-07-28 11:55 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja danych
- zmieniono 2022-08-23 10:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
- zmieniono 2022-08-23 10:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2022-09-02 13:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2022-09-06 09:19 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja danych filii
- zmieniono 2022-09-13 08:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
- zmieniono 2022-09-13 12:43 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- zmieniono 2023-08-22 13:28 przez Pieczyński Maciej: korekta treści i formatowanie tekstu
- zmieniono 2023-08-22 14:01 przez Pieczyński Maciej: formatowanie tekstu
- zmieniono 2023-11-28 08:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja numerów telefonów