BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Paweł Kurosz
tel. 61 8410-546
fax. 61 8410-691
e-mail: pczk@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 210, segment B
Zastępca Dyrektora Wydziału
Łukasz Sobolewski
tel. 61 8418-814
II piętro, pok. 209, segment B
Stanowisko ds. obronnych i obrony cywilnej
Roman Śmietana
tel. 61 8410-593
II piętro, pok. 209
Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
tel. 61 8418-814; 61 8410-760
e-mail: pczk@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 209, segment B
Stanowisko ds. bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego
Dariusz Fleischer
tel. 61 8418-801
II piętro, pok. 209, segment B
Stanowisko ds. organizacyjnych
Żaneta Draszanowska
tel. 61 2228-976
II piętro, pok. 209, segment B
1. w zakresie bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego:
- monitorowaniem stanu bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na terenie Powiatu Poznańskiego,
- obsługą Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Poznańskiego,
- realizowaniem zadań samorządu powiatowego, dotyczących bezpieczeństwa imprez masowych oraz zgromadzeń publicznych,
- współpracą ze służbami, inspekcjami i strażami szczebla powiatowego oraz terenowymi organami administracji wojskowej i innymi instytucjami rządowymi, samorządowymi i pozarządowymi w celu właściwej realizacji zadań,
2. w zakresie zarządzania kryzysowego:
- realizowaniem zadań dotyczących planowania cywilnego, w tym opracowaniem i aktualizowaniem Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Poznańskiego,
- zapewnieniem przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego,
- monitorowaniem, analizą i przygotowaniem propozycji oceny zagrożeń,
- obsługą Zespołu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Poznańskiego,
- udziałem w wykonywaniu zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej na terenie Powiatu Poznańskiego,
3. w zakresie spraw obrony cywilnej:
- udziałem w wykonywaniu zadań z zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Powiatu,
- opracowaniem i aktualizacją Planu Obrony Cywilnej Powiatu Poznańskiego
4. w zakresie spraw obronnych:
- udziałem w wykonywaniu zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony, w tym:
a) udziałem w planowaniu operacyjnym w ramach przygotowań obronnych państwa,
b) udziałem w przygotowaniu systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym,
c) udziałem w realizacji zadań wynikających z obowiązku państwa gospodarza,
d) udziałem w realizacji współpracy cywilno-wojskowej,
e) udziałem w planowaniu i organizacji świadczeń na rzecz obrony,
f) organizowaniem akcji kurierskiej, - organizowaniem i współudziałem w przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
obowiązuje od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:
- ustawa o samorządzie powiatowym,
- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o policji,
- ustawa o Państwowej Straży Pożarnej,
- ustawa o ochronie przeciwpożarowej,
- ustawa o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy Prawo wodne,
- ustawa o stanie klęski żywiołowej,
- ustawa o obronie Ojczyzny,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- ustawa Prawo zamówień publicznych.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
- żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d. żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
- autor lub odpowiedzialny za treść: Sobolewski Łukaszdata wytworzenia: 2023-05-04
- opublikował: Draszanowska Żanetadata publikacji: 2003-07-01 13:20
- zmodyfikował: Pieczyński Maciejostatnia modyfikacja: 2023-08-25 14:25