BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony

BIURO RADY

  ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Monika Tarajkowska
tel.: 61 8410-542
III piętro, pok. 322
e-mail: rada@powiat.poznan.pl

Z-ca Dyrektora Wydziału
Karol Cenkier
tel.: 61 8410-743
III piętro, pok. 323
e-mail: rada@powiat.poznan.pl

Pracownicy Wydziału:
tel.: 61 8410-746
tel.: 61 8410-654
III piętro, pok. 323

 

Do zadań Wydziału należą czynności związane z:

1) przygotowywaniem oraz zbieraniem materiałów niezbędnych dla pracy Rady i jej komisji,
2) obsługą programu eSesja poprzez prowadzenie terminarza posiedzeń komisji i sesji Rady, gromadzeniem i publikowaniem dokumentów na posiedzenia oraz dystrybucją tych materiałów dla Radnych,
3) wykonywaniem administracyjnej obsługi sesji Rady i posiedzeń komisji Rady,
4) przyjmowaniem i prowadzeniem ewidencji projektów uchwał Rady oraz organizowaniem ich opiniowania przez właściwe komisje Rady,
5) prowadzeniem rejestrów uchwał Rady, postanowień i wniosków jej komisji oraz przekazywanie ich Zarządowi, odpowiedzialność za terminowe udzielanie odpowiedzi,

6) prowadzeniem rejestru interpelacji i zapytań radnych,
7) prowadzeniem rejestru uchwał prawa miejscowego i porozumień zawartych przez Powiat,

8) wykonywaniem czynności związanych z ogłaszaniem aktów normatywnych,
9) udzielaniem radnym pomocy w wykonywaniu mandatu w zakresie ustalonym przez Radę,
10) czuwaniem nad zabezpieczeniem praw radnych w sprawach wynikających z ochrony stosunku pracy i związanych z wypłatą diet,
11) prowadzeniem ewidencji delegacji krajowych i zagranicznych radnych oraz ich rozliczaniem,
12) prowadzeniem rejestru skarg i wniosków, dla których organem właściwym do ich rozpatrzenia jest Rada Powiatu,
13) prowadzeniem rejestru kontroli przeprowadzanych przez Komisję Rewizyjną,
14) przesyłaniem uchwał Rady, według właściwości do Wojewody i Regionalnej Izby Obrachunkowej,
15) reklamowaniem od powszechnego obowiązku obrony radnych Powiatu Poznańskiego,
16) opracowaniem i nowelizacją Statutu Powiatu Poznańskiego,
17) rozpatrywaniem petycji, złożonych do Rady.

  • autor informacji: Karol Cenkier
    data wytworzenia: 01.03.2009
  • opublikował: Cenkier Karol
    data publikacji: 2003-06-12 12:18
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2018-02-01 10:14

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 15503 ostatnia aktualizacja tej strony 2018-02-01 10:14 ostatnia aktualizacja w BIP 2018-04-20 14:54
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.