- Strona główna
- NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - bip.gov.pl
- Zobacz fotokod tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Aktualności dotyczące nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie powiatu poznańskiego, zmiany w terminach dyżurów
- Kto może skorzystać z nieodpłatnej pomocy prawnej
- Lokalizacja i harmonogram pracy punktów nieodpłatnej pomocy prawnej
- Zasady i zakres udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej
- Rejestracja
na wizytę - RODO
– obowiązek informacyjny - Warto zobaczyć
- Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa na terenie powiatu poznańskiego
- Nieodpłatna pomoc prawna dla przedsiębiorców
- Edukacja prawna
Treść strony
Komunikat
o zmianach w działalności punktów nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie powiatu poznańskiego
W związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19, o których mowa w art. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Zdrowia z 20 marca 2020 r. w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii informujemy, co następuje.
w terminie od 1 kwietnia 2020 roku do odwołania zawieszona zostaje możliwość skorzystania z osobistej wizyty w nieodpłatnych punktach pomocy prawnej. Wszystkie umówione wcześniej wizyty zostają odwołane.
W tym okresie można korzystać z porad nieodpłatnej pomocy prawnej w sposób zdalny, wyłącznie drogą środków komunikacji na odległość tj. za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej.
W celu skorzystania z nieodpłatnej pomocy prawnej należy:
- dokonać rezerwacji online pod adresem: http://np.ms.gov.pl
albo
- zadzwonić pod numer telefonu: 61 8410-797
albo
- wysłać e-maila na adres: pomocprawna@powiat.poznan.pl
Anonimową opinię o udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej można przekazać:
pod numerem telefonu: 61 8410-797 ;
na adres e-mail: pomocprawna@powiat.poznan.pl
lub listownie na adres:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
ul. Słowackiego 8
60-823 Poznań
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Nykowska
- opublikował: Matuszewski Maciejdata publikacji: 2020-03-30 15:46
- zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Dolińskiostatnia modyfikacja: 2020-11-12 12:37
Banery
Dane adresowe:
Starostwo Powiatowe
w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań
tel.: (+48) 61 8 410-500
faks:(+48) 61 8 480-556
email: starostwo@powiat.poznan.pl
Polityka Cookies
Godziny otwarcia
poniedziałek: 9:30 - 16:30
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
poza niżej wymienionymi wydziałami:
(godziny przyjęć dla poszczególnych wydziałów...)