BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
Ścieżka nawigacyjna
- Skarbnik
Powiatu - Sekretarz
Powiatu - Rzecznik
prasowy - Regulamin organizacyjny
- Biuro rzeczy znalezionych
- Obowiązek informacyjny wynikający z RODO
- Kontrola
i audyt - Wydziały
i stanowiska samodzielne
Treść strony
WYDZIAŁ ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ
ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań
Dyrektor Wydziału
Natalia Borowska
tel. 61 8410-504
e-mail: natalia.borowska@powiat.poznan.pl
parter, pok. 146
Zastępca Dyrektora Wydziału
Tomasz Szuman
tel. 61 8410-504
e-mail: tomasz.szuman@powiat.poznan.pl
parter, pok. 147
Sekretariat Wydziału
tel. 61 8410-504
tel. 61 8410-550
fax: 61 8410-688
parter, pok. 010
Pierwszy referat ds. postępowań administracyjnych
Kapitańczyk Julita - 61 8410-515
Błaszczyk Magdalena - 61 8418-808
Gorzelańczyk Agata - 61 2269-222
Janicka Natalia - 61 8410-517
Kędzierska Kalina - 61 8410-519
Kuraszyk Łukasz - 61 2269-223
Łuka Emilia - 61 8410-525
Matuszczak Karina - 61 8410-583
Nawrocka-Pejas Anna - 61 8410-516
Porowski Adam - 61 8410-652
Sieradzan Anna - 61 8410-612
Drugi referat ds. postępowań administracyjnych
Konieczek Karolina - 61 2269-208
Caban Hanna - 61 8410-775
Czyżo Kinga - 61 8410-583
Kuczko-Mocny Marta - 61 8410-651
Kujawiński Wojciech - 61 8410-596
Książkiewicz Anna
Majchrzak Aleksandra - 61 2269-241
Masiota Hanna - 61 8410-518
Ogórkiewicz Paweł - 61 8410-528
Tupalska Sylwia - 61 8410-786
Walczak-Błaszczyk Agnieszka - 61 8418-848
Zadumińska Helena - 61 8410-523
Referat ds. obsługi kancelaryjnej
Osiak Aleksandra - 61 8410-549
Ceglarek Żaneta - 61 8410-615
Chmielewska Małgorzata
Dembińska Renata - 61 8410-504
Dolata Olga - 61 8410-753
Grześkowiak Joanna - 61 8410-550
Kordelas Mateusz - 61 2228-851
Kowalczyk Dagmara - 61 8410-513
Król Joanna - 61 8410-729
Kubala Klara - 61 2228-851
Luwańska Paulina - 61 2228-851
Sobczak Beata - 61 8410-702
Stryszyk Izabela - 61 8410-728
Szwant Sylwia - 61 8410-513
Wojciechowska Romana - 61 8410-675
Samodzielne stanowiska ds. postępowań administracyjnych:
Grzempowska Hanna - 61 8410-526
Krawczyk Paula - 61 8418-805
Kurasińska Zofia - 61 8410-520
Nagler Ilona - 61 8410-548
Do zadań Wydziału należą czynności związane między innymi z:
- nadzorem i kontrolą przestrzegania przepisów Prawa Budowlanego,
- sprawdzaniem:
a) zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno - budowianego
z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i innymi aktami prawa miejscowego albo decyzji
o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu,
b) zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno - budowlanego
z wymaganiami ochrony środowiska, w szczególności określonymi w decyzji środowiskowych uwarunkowaniach,
c) zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno - budowlanego
z ustaleniami uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej,
d) zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno- budowlanymi,
e) kompletności zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno - budowlanego, w tym wymaganych opinii uzgodnień, pozwoleń, sprawdzeń i oświadczeń,
f) posiadania przez projektanta i projektanta sprawdzającego odpowiednich uprawnień budowlanych,
g) przynależności projektanta i projektanta sprawdzającego do właściwej izby samorządu budowlanego. - prowadzeniem rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rozbiórkę, rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę
i rozbiórkę, rejestru zgłoszeń budowy oraz rejestru wniosków, decyzji i zgłoszeń RWDZ, - uczestniczeniem na wezwanie organów nadzoru budowlanego w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianiem wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami,
- przyjmowaniem zgłoszeń dot. budowy obiektów i wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
- przyjmowaniem zgłoszeń zamiaru rozbiórki obiektów budowlanych i wydawaniem decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę,
- przyjmowaniem zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
- wydawaniem decyzji o zatwierdzenie projektu zagospodarowania działki lub terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego i udzielających pozwolenia na budowę,
- wydawaniem odrębnych decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu pozwoleń na budowę,
- przenoszeniem pozwolenia na budowę na innego inwestora,
- wydawaniem decyzji stwierdzających wygaśnięcie pozwolenia na budowę,
- wydawaniem decyzji zezwalającej na wejście do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych,
- wydawaniem zaświadczeń stwierdzających, że dany lokal jest samodzielnym lokalem mieszkalnym,
- wydawaniem dzienników budowy,
- sporządzaniem sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego,
- współpracą z Komendantem Głównym Państwowej Straży Pożarnej w zakresie informacji o budynkach i innych budowlach.
Zobacz także: | ||
⇒ Wykazy |
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treść Aleksandra Osiak
- Data wytworzenia 2007-09-25
- Opublikował Ciężka Violetta
- Data publikacji 2003-06-12 13:57
- Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- Ostatnia modyfikacja 2025-07-03 11:56
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
w wydziale ADMINISTRACJI ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEJ
obowiązuje od 25 maja 2018 r.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa:
- ustawa prawo budowlane,
- ustawa o samorządzie lokalnym,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej,
- ustawa o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach na środowisko,
- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawa o własności lokali,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o dodatkach mieszkaniowych.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
c) żądania usunięcia danych, gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
- dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
- osoby te kwestionują prawidłowość danych,
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treść Jan Kędziora
- Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- Data publikacji 2018-05-25 14:53
- Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- Ostatnia modyfikacja 2024-07-03 14:21