BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Nawigacja

Pokaż/ukryj menu

Treść strony

WYDZIAŁ BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

  ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań

Dyrektor Wydziału
Paweł Kurosz
tel.: 61 8410-546
fax: 61 8410-691
e-mail: pczk@powiat.poznan.pl
II piętro, pok. 210

Z-ca Dyrektora Wydziału
Krzysztof Wiśniewski
tel.: 61 8418-802
II piętro, pok. 209

Stanowisko ds. obronnych i obrony cywilnej
Roman Śmietana
tel.: 61 8410-593
II piętro, pok. 209

Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego
Łukasz Sobolewski
tel.: 61 8418-814
II piętro, pok. 209

Stanowisko ds. bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego
Dariusz Fleischer
tel.: 61 8418-801
II piętro, pok. 209

Stanowisko s. organizacyjnych
Żaneta Draszanowska
tel.: 61 2228-976
II piętro, pok. 209

 

Do podstawowych zadań Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego należą czynności związane między innymi z:

1. w zakresie bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego:

1) monitorowaniem stanu bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na terenie Powiatu Poznańskiego,

2) obsługą Powiatowej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Powiatu Poznańskiego,

3) realizowaniem zadań samorządu powiatowego, dotyczących bezpieczeństwa imprez masowych oraz zgromadzeń publicznych,

4) współpracą ze służbami, inspekcjami i strażami szczebla powiatowego oraz terenowymi organami administracji wojskowej i innymi instytucjami rządowymi, samorządowymi i pozarządowymi w celu właściwej realizacji zadań,
 

2. w zakresie zarządzania kryzysowego:

1) realizowaniem zadań dotyczących planowania cywilnego, w tym opracowaniem i aktualizowaniem Planu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Poznańskiego,

2) zapewnieniem przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego,

3) monitorowaniem, analizą i przygotowaniem propozycji oceny zagrożeń,

4) obsługą Zespołu Zarządzania Kryzysowego Powiatu Poznańskiego,

5) udziałem w wykonywaniu zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej i przeciwpowodziowej na terenie Powiatu Poznańskiego,
 

3. w zakresie spraw obrony cywilnej:

1) udziałem w wykonywaniu zadań z zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Powiatu,

2) opracowaniem i aktualizacją Planu Obrony Cywilnej Powiatu Poznańskiego,
 

4. w zakresie spraw obronnych:

     1) udziałem w wykonywaniu zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony, w tym:
                a) udziałem w planowaniu operacyjnym w ramach przygotowań obronnych państwa,
                b) udziałem w przygotowaniu systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym,
                c) udziałem w realizacji zadań wynikających z obowiązku państwa gospodarza,
                d)
udziałem w realizacji współpracy cywilno-wojskowej,
                e) udziałem w planowaniu i organizacji świadczeń na rzecz obrony,
                f) organizowaniem akcji kurierskiej,

2) organizowaniem i współudziałem w przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej.

 


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

obowiązuje od 25 maja 2018 r.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail:  iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509  Poznań.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa.:

- ustawa o samorządzie powiatowym,

- ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o policji,

- ustawa o Państwowej Straży Pożarnej,

- ustawa o ochronie przeciwpożarowej,

- ustawa o zarządzaniu kryzysowym,

- ustawy Prawo wodne,

- ustawa o stanie klęski żywiołowej,

- ustawa o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
- ustawa o finansach publicznych,

- ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

- ustawa Prawo zamówień publicznych.

4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora.
5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych,
  2. żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
  3. żądania usunięcia danych, gdy:
  • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
  • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

                      d.   żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

  • osoby te kwestionują prawidłowość danych,
  • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
  • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Sobolewski Łukasz
    data wytworzenia: 2012.08.09
  • opublikował: Draszanowska Żaneta
    data publikacji: 2003-07-01 13:20
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2018-06-01 08:41

drukuj całą stronę

Stopka Strony

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.:
faks: 

(+48) 61 8 410-500
(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

 

Polityka Cookies

Godziny przyjęć klientów:

poniedziałek:      9:30-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Wydział Komunikacji
i Transportu:

poniedziałek:      9:00-16:30
wtorek-piątek:    8:00-15:00

Powiatowy Zespół do Spraw
Orzekania o Niepełnosprawności:

poniedziałek:      7:30-16.30
wtorek - piątek:  7:30-14:30

Informacja telefoniczna
poniedziałek - piątek:  7:30-14:30

(więcej informacji...)

Ilość odwiedzin tej strony: 13628 ostatnia aktualizacja tej strony 2018-06-01 08:41 ostatnia aktualizacja w BIP 2018-06-22 10:36
Ułatwienia dostępu        Przeczytaj oświadczenie o dostępności
zamknij
Rozmiar czcionki
Wersja o wysokim poziomie kontrastu
Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.