BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO
- Biuletyn Informacji Publicznej - gov.pl/bip
- www.powiat.poznan.pl
- Fotokod z linkiem do tej strony
- Opcje widoku
Zmiana wielkości czcionek i wersji wizualnej strony
- Wyszukiwarka
Wyszukiwanie
Ścieżka nawigacyjna
- Wydział Komunikacji i Transportu
- Wydział Administracji Architektoniczno-Budowlanej
- Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
- Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
- Wydział Gabinet Starosty, Komunikacji Społecznej i Promocji Powiatu
- Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Nieruchomości
- Wydział Finansów
- Wydział Edukacji
- Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
- Wydział Dróg i Gospodarki Przestrzennej
- Powiatowy Konserwator Zabytków
- Wydział Gospodarowania Mieniem
Treść strony
KOMUNIKAT
Od nowego roku e-Doręczenia podstawowym kanałem komunikacji z urzędami!
Obywatel, który chce prowadzić z urzędem elektroniczną korespondencję, również składając wnioski za pomocą formularzy dostępnych na stronach rządowych czy samorządowych (np. sprawy związane z pozwoleniem na budowę), powinien mieć aktywny adres do e-Doręczeń. Jeśli nie ma takiego adresu, w trakcie realizacji e-usługi może zostać poproszony o jego założenie. Na ten adres urząd będzie wysyłał korespondencję np. decyzje o pozwolenie na budowę.
Od 1 stycznia 2026 roku to właśnie e-Doręczenia zastąpią korespondencję realizowaną do tej pory za pomocą skrzynek ePUAP. Korespondencja elektroniczna przez ePUAP od 1 stycznia 2026 roku będzie skuteczna jedynie w przypadkach, gdy wskazują na to przepisy szczególne. W innych sytuacjach korespondencja do urzędu tym kanałem może zostać uznana za nieskuteczną.
Jak zacząć korzystać z doręczeń elektronicznych?
Adresy do e-Doręczeń obywatele mogą zakładać i aktywować już teraz. Można to zrobić online w kilku prostych krokach. Szczegółowe informacje o usłudze i jej aktywacji dostępne są na stronie: https://www.gov.pl/web/e-doreczenia
Metryka
- Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- Data publikacji 2025-12-17 09:30
- Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- Ostatnia modyfikacja 2025-12-18 10:26
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ WYDZIAŁY
Wydział Nieruchomości
(sprawy związane z nieruchomościami, użytkowanie wieczyste)
Wydział Finansów
(zwrot opłaty, zaświadczenie o spłacie)
Wydział Edukacji
(stypendia, wpisy do ewidencji, kształcenie specjalne, awans nauczyciela)
Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia
(repatrianci, polityka zdrowotna, sprowadzenie zwłok i szczątków)
Powiatowy Konserwator Zabytków
(rejestr zabytków, opieka nad zabytkami, prace konserwatorskie)
Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
(pomoc w sporze/reklamacji)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treść Dariusz Doliński
- Opublikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- Data publikacji 2013-01-29 10:51
- Ostatnio zmodyfikował Administrator Systemu - Dariusz Doliński
- Ostatnia modyfikacja 2025-11-05 10:54








