BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


UZYSKANIE WPISU DO EWIDENCJI KLUBÓW SPORTOWYCH DZIAŁAJĄCYCH W FORMIE STOWARZYSZEŃ NIEPROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ (OP-01)


WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wpis do ewidencji (dostępny w urzędzie lub na stronie internetowej).

Załączniki:

  • 2 egzemplarze statutu,
  • lista założycieli (minimum 7 osób), zawierająca: imiona i nazwiska, datę i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania, własnoręczne podpisy,
  • protokół z zebrania założycielskiego zawierający informacje o wyborze komitetu założycielskiego,
  • informacja o adresie siedziby klubu sportowego,
  • potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej.

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Organizacyjny.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników wydziału - I piętro, pok. 135 (segment "D")
Tel. kontaktowy:
61 2228-987, e-mail: adam.ceglarek@powiat.poznan.pl
61 8410-530, e-mail: monika.matuszewska@powiat.poznan.pl
Odbiór dokumentów: listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika,I piętro, pokój 135
(segment "D").


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Załatwienie sprawy następuje niezwłocznie po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami,
nie później jednak niż w ciągu 30 dni.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Decyzja administracyjna - wpis do ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty
nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej, albo decyzja administracyjna odmowna - odmowa dokonania wpisu
do ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej.


OPŁATY
Opłata skarbowa 10 zł za wydanie decyzji.

Opłatę skarbową, należy uiścić w kasie Urzędu Miasta Poznania lub u inkasenta albo przelewem na rachunek bankowy: 
Miasto Poznań, Wydział Finansowy,
Oddział Pozostałych Dochodów Podatkowych i Niepodatkowych,
ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań;
konto PKO Bank Polski S.A.
94 1020 4027 0000 1602 1262 0763


TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, za pośrednictwem Starosty Poznańskiego, w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji. 


DODATKOWE INFORMACJE
Klub sportowy jest podstawową jednostką organizacyjną realizującą cele i zadania w zakresie sportu. Podając informację o wyborze władz (zarząd, komisja rewizyjna) proszę o podanie imiennie osób upoważnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych.


PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach.
  • Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie.
  • Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych.
  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2019-12-27

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Adam Ceglarek
    data wytworzenia: 2006-07-25
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2006-07-25 13:12
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-10-26 10:25

Rejestr zmian

  • 07.08.06; Dariusz Doliński - zmiana właściciela obiektu
  • 05.10.06; zmiana treści informacji - aktualizacja
  • 03.01.07; zmiana treści informacji - zmiana opłat skarbowych
  • 17.08.07; dodanie autora informacji
  • 30.04.08; korekta
  • 05.05.08; korekta
  • 25.08.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 03.03.09; zmiana nazwy wydziału
  • 06.04.10; aktualizacja treści informacji
  • 24.06.10; zmiana kodu kart usług
  • 18.10.10; korekta
  • 15.02.11; aktualizacja podstawy prawnej
  • zmieniono 2012-03-09 14:57 przez Administrator Systemu: aktualizacja treści podstawy prawnej
  • zmieniono 2012-04-06 14:50 przez Administrator Systemu: dodanie listy punktów uiszczania opłaty skarbowej
  • zmieniono 2012-06-26 15:17 przez Administrator Systemu: uzupełnienie informacji o rodzaju opłaty
  • zmieniono 2012-06-26 15:17 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-10-23 11:18 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2012-10-23 11:21 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-10-24 15:01 przez Administrator Systemu: korekta
  • zmieniono 2013-11-12 10:27 przez Administrator Systemu: dodanie "tagów"
  • zmieniono 2014-04-01 10:40 przez Administrator Systemu: aktualizacja po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2014-04-01 10:40 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-01 10:43 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-01 10:43 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-10 14:41 przez Magdalena Krygier: korekta edytorska
  • zmieniono 2014-04-10 15:02 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2014-07-09 12:53 przez Administrator Systemu: korekta edytorska dot. opłat
  • zmieniono 2014-07-09 12:59 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-07-31 11:16 przez Pieczyński Maciej: aktualizacja podstawy prawnej
  • zmieniono 2014-09-18 08:24 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-09-18 11:56 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-12-15 15:15 przez Agata Tomaszewska : zmiana rachunku bankowego opłaty skarbowej
  • zmieniono 2015-01-02 13:30 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-01-02 13:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2015-01-02 13:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2015-04-17 12:41 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-07-28 10:27 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-08-28 13:11 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2015-10-14 10:33 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-01-29 11:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-03-07 11:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja podstawy prawnej
  • zmieniono 2016-03-07 13:44 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2016-03-14 15:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-07-25 14:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-11-07 12:54 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-03-09 12:56 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2017-03-09 13:05 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2017-03-15 11:58 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-06-02 11:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-07-03 15:40 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-08-17 11:46 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-08-17 11:47 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-08-17 11:50 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-10-05 08:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2018-04-24 13:16 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2018-08-08 13:32 przez Bartosz Kurek : aktualizacja
  • zmieniono 2018-08-09 13:48 przez Bartosz Kurek : aktualizacja
  • zmieniono 2018-11-26 12:42 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-03-12 13:18 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-05-21 12:04 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-08-13 14:51 przez Bartosz Kurek : aktualizacja treści
  • zmieniono 2019-08-28 09:41 przez Agata Poleska : aktualizacja podstawy prawnej
  • zmieniono 2019-11-07 12:54 przez Pieczyński Maciej
  • zmieniono 2019-12-27 10:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-12-27 10:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2019-12-31 12:15 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-02-26 09:06 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-09-03 11:48 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja danych kontaktowych
  • zmieniono 2020-10-30 10:10 przez Agata Poleska : dodanie wielkości plików
  • zmieniono 2021-02-03 14:51 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta techniczna
  • zmieniono 2022-05-17 11:29 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja adresów mailowych
  • zmieniono 2022-05-17 11:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-10-26 10:23 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska
  • zmieniono 2023-10-26 10:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-10-26 10:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński

« wstecz

Banery