BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony

ZŁOŻENIE ZAWIADOMIENIA O UTWORZENIU TERENOWEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ STOWARZYSZENIA (OP-04)


WYMAGANE DOKUMENTY

  • Zawiadomienie o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia wraz ze składem zarządu i adresem siedziby jednostki jednostki (siedziba terenowej jednostki organizacyjnej musi znajdować się na terenie powiatu poznańskiego).

Załączniki:

  • statut stowarzyszenia (podmiotu macierzystego, który utworzył terenową jednostkę organizacyjną).

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Organizacyjny.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Informacje merytoryczne udzielane są przez pracowników wydziału - I piętro, pok. 135
(część "D")
Tel. kontaktowy:
61 2228-987, e-mail: adam.ceglarek@powiat.poznan.pl
61 8410-530,
Odbiór dokumentów: listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika,
I piętro, pok. 135 (część "D").


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie (w przypadku poprawności złożonej dokumentacji).


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Zweryfikowanie zgłoszenia pod względem formalno-prawnym oraz założenie akt administracyjnych w zakresie nadzoru nad stowarzyszeniem.
Dokonanie wpisu do wewnętrznej ewidencji oddziałów terenowych.

W przypadku braków formalnych lub nieprawidłowości organ nadzorujący przeprowadza postępowanie wyjaśniające zobowiązując wnioskodawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia.


OPŁATY:
Bez opłat.


TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak.


DODATKOWE INFORMACJE:
Zawiadomienie o powołaniu terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia winno nastąpić w terminie 14 dni od chwili jej powołania.

Zarząd terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia jest również zobowiązany w zawiadomić w terminie 14 dni organ nadzorujący o wszelkich zmianach w składzie zarządu i adresie siedziby terenowej jednostki organizacyjnej stowarzyszenia oraz w statucie stowarzyszenia


PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach.         

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2019-10-25

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Skowrońska
    data wytworzenia: 2006-07-25
  • opublikował: brak informacji
    data publikacji: 2006-07-25 13:23
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2020-09-03 11:53

Rejestr zmian

  • 07.08.06; Dariusz Doliński - zmiana właściciela obiektu
  • 03.01.07; zmiana treści informacji - zmiana opłat skarbowych
  • 20.08.07; korekta/update systemu
  • 26.08.08; przygotowanie do wymogów przeglądarki "strona mówiąca"
  • 03.03.09; aktualizacja nazwy wydziału
  • 06.04.10; aktualizacja treści informacji
  • 25.06.10; zmiana kodu karty
  • zmieniono 2012-03-12 16:40 przez Administrator Systemu: aktualizacja adresu e-mail
  • zmieniono 2012-03-12 16:41 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-03-12 16:41 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2012-03-12 16:43 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-01 10:51 przez Administrator Systemu: aktualizacja po zmianie regulaminu organizacyjnego
  • zmieniono 2014-04-01 10:53 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-04-10 14:48 przez Magdalena Krygier: korekta edytorska
  • zmieniono 2014-04-10 15:04 przez Magdalena Krygier
  • zmieniono 2014-09-18 09:04 przez Administrator Systemu: aktualizacja
  • zmieniono 2014-09-18 11:57 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2014-09-18 13:28 przez Administrator Systemu
  • zmieniono 2015-04-17 12:52 przez Agata Tomaszewska
  • zmieniono 2015-07-28 10:36 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2015-10-14 10:39 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2016-11-07 12:22 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-03-09 13:00 przez Agata Poleska
  • zmieniono 2018-08-08 13:36 przez Bartosz Kurek : aktualizacja
  • zmieniono 2019-05-21 12:12 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2019-10-25 10:45 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja
  • zmieniono 2020-02-26 09:17 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja treści wg normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-09-03 11:53 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja danych kontaktowych

« wstecz

Banery

Dane adresowe:

Starostwo Powiatowe
w Poznaniu

ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań

tel.: (+48) 61 8 410-500
faks:(+48) 61 8 480-556

email: starostwo@powiat.poznan.pl

Polityka Cookies

Godziny otwarcia

poniedziałek:      9:30 - 16:30
wtorek - piątek:  8:00 - 15:00

poza niżej wymienionymi wydziałami:

(godziny przyjęć dla poszczególnych wydziałów...)

Powiązana strona podmiotu

Powiat Poznański

Banery

Stopka strony

Ilość odwiedzin tej strony: 3134
Ostatnia aktualizacja tej strony: 2020-09-03 11:53
Ostatnia aktualizacja w BIP: 2020-09-25 15:21