BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ POWIATU POZNAŃSKIEGO

Ścieżka nawigacyjna

Treść strony


UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA O SPŁACIE NALEŻNOŚCI LUB ZAŚWIADCZENIA Z TYTUŁU NIEZALEGANIA
Z OPŁATĄ  (FN-02)


WYMAGANE DOKUMENTY

Wniosek o wydanie zaświadczenia.

Załączniki - do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.


MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY

Starostwo Powiatowe w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań.
Wydział Finansów.
Złożenie dokumentów: Kancelaria Starostwa, parter, pokój 002.
Odbiór dokumentów: osobisty w pok. 306.
Na prośbę klienta zaświadczenie może zostać przesłane na adres korespondencyjny.


TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.


SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia.


OPŁATY
W celu wydania zaświadczenia należy uiścić opłatę skarbową w wysokości 17 zł na konto Urzędu Miasta Poznania.
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.


TRYB ODWOŁAWCZY
Brak. 


DODATKOWE INFORMACJE
Do wniosku należy załączyć dowód uiszczenia opłaty skarbowej.

Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres e-mail: finanse.skarbpanstwa@powiat.poznan.pl
oraz w Wydziale Finansów pod numerem:

1. Julia Paszkiewicz          tel. 61 8410-792       pok. 306
2. Ewa Wesołowska         tel. 61 8410-565       pok. 306
3. Sylwia Surma              tel. 61 2269-244       pok. 306


PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej.

DATA OSTATNIEGO PRZEGLĄDU/ AKTUALIZACJI
2017-05-15

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Matuszak
  • opublikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    data publikacji: 2017-05-15 14:00
  • zmodyfikował: Administrator Systemu - Dariusz Doliński
    ostatnia modyfikacja: 2023-10-24 09:25

Rejestr zmian

  • zmieniono 2017-05-15 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-05-15 14:13 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2017-05-16 08:00 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-05-16 09:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2017-05-25 09:57 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta
  • zmieniono 2019-12-31 12:24 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-03-12 09:08 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: dostosowanie do normy WCAG 2.1
  • zmieniono 2020-03-12 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-03-12 09:09 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-03-12 09:10 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2020-10-30 15:17 przez Agata Poleska : dodanie wielkości plików
  • zmieniono 2022-07-21 14:34 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: aktualizacja danych teleadresowych
  • zmieniono 2022-07-21 14:35 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński
  • zmieniono 2023-10-24 09:25 przez Administrator Systemu - Dariusz Doliński: korekta edytorska

« wstecz

Banery